CS Condition Zero ( Eller noget i den stil~
Fra : Thomas

Dato : 27-01-04 15:39

Hej.

Kan nogen mon løfte sløret for et par småting.

Min søn, som i øvrigt holder meget af at spille CS har åbenbart set et nyt
CS spil som han nu smadder gerne vil have.
Det som han har set hos en kammerat er noget som hedder "Condition Zero"
eller noget i den stil. Han er ikke så gammel og snakker derfor ikke
engelsk, så måske titlen er noget helt andet, men måske alligevel tæt på.

Kan nogen mon gennemskue om det er den rigtige titel, og om det så evt. kan
fåes nu ?

Han har været nede hos den lokale spille pusher og her for han at vide det
først kommer i slutningen af Mars... Hmmmm
Hans kammerat som han har set dette spil hos siger noget i retning af -"Det
lå på PC'en da vi fik den" så her er der ikke meget hjælp og hente, så jeg
håber nogen herinde kan komme med yderligere informationer.....

Anyone ??

Thomas.( + Mads, Junior ).

Fra : Dopedog

Dato : 27-01-04 16:10

> [...]
> lå på PC'en da vi fik den" så her er der ikke meget hjælp og hente, så jeg
> håber nogen herinde kan komme med yderligere informationer.....

Det er efterfølgeren til Counter-Strike som bl.a. også indeholder single
player missioner. SVJV er spillet ude i "Pirat versioner" men ved det ikke
100%. Glæder mig dog til det udkommer

-Ronnie

Fra : Ivan G

Dato : 27-01-04 22:57

www.kortlink.dk/spilpriser/tm

Fra : Zalza

Dato : 28-01-04 09:38

> Kan nogen mon gennemskue om det er den rigtige titel

Ja det er det.

> Han har været nede hos den lokale spille pusher og her for han at vide det
> først kommer i slutningen af Mars... Hmmmm

Det passer nok meget godt - men vi kan da håbe det kommer lidt før.

> [...]
> lå på PC'en da vi fik den" så her er der ikke meget hjælp og hente, så jeg
> håber nogen herinde kan komme med yderligere informationer.....

Tidlige ikke-udgivede versioner skulle være sluppet ud - før spillet er
færdigt og det er muligvis en sådan version kammeraten spiller.

/Zazla

Fra : Thomas

Dato : 28-01-04 14:19

Tak for svarene....
Der er ved at tegne sig et billed af sagen !!

Thomas.