Sims - igen...
Fra : FJ

Dato : 26-01-04 23:47

Har tidligere fået lidt bistand hér om ovenstående...Problemet er følgende:
Har netop installeret De Luxe pakken, samt efterfølgende Holiday..og det ser
fint nok ud.
Ville ind imellem disse to installere Hot Date, men der er - som jeg ser
det - ingen *.exe eller install-fil på cd'en, der dog er original. Og vil
man spille >De Luxe, skal cd nr.1 sidde i drevet, og Ikonet i spillet om
'Hpt Date' er nedtonet....
Hvad har jeg overset...?

Mvh
FJ
____________

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-01-04 00:18

Som jeg forstår spørgsmålet, så vil du efter at ha' installeret De Luxe (The
Sims og Living Large) og On Holiday, oxo ha' Hot Date installeret?

Hvis jeg har forstået det korrekt, så er fremgangsmåden at tage en backup af
GameData og evt. Downloads.
Afinstaller The Sims. Hent "Rettelse til fjernelse af The Sims" fra
http://www.sims.dk
Installer De Luxe, Hot Date og On Holiday i den rækkefølge.

VH Pernille

Fra : FJ

Dato : 27-01-04 08:41

Jeg forsøgte ind imellem De Luxe og Holidays at installere Hot Date, men der
er ingen install på cd'en med 'Hot Date' - (med mindre den ligger i en
undermappe...) der er ihvertfald ingen autostart på den... Da det så ikke
kunne lade sig gøre, fortsatte jeg og installerede Holidays (uden
problemer).
Hvordan installeres så 'Hot Date', når der ingen install-fil er på
skiven...?
(Jeg er ikke så smart til disse ting - det er til mit barnebarn...)

Mvh
FJ

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-01-04 10:09

Hejsa

Programmet skulle ha' Autorun på, men ellers så åben Denne computer. Og klik
på cd-rom drevet. Så skulle programmet gå igang.
Hvis dette heller ikke sker, så højreklik. Og åben mappen Setup. Og klik på
setup.exe

Hvis du har installeret On Holiday, så skal du stadig afinstallere alt,
inden du starter forfra.

Håber det hjælper.

VH Pernille