FPS - WW2 ? Hvad kan anbefales..
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 02:31

Call of Duty er nu gennemført på 2 dage.. Æv...
Hvad kunne ellers være værd at bruge penge på i den genre ?

First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Remmen

Dato : 26-01-04 06:31

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> Call of Duty er nu gennemført på 2 dage.. Æv...
> Hvad kunne ellers være værd at bruge penge på i den genre ?
>
> First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.

Red Orchestra - WW2 østfront mod til Unreal Tournament 2K3

Når UT 2K4 kommer bliver RO portet til det, hvilket giver mulighed for
køretøjer svjv.

Lars

Fra : Zalza

Dato : 26-01-04 13:08

Day Of Defeat - via Steam

Fra : Silver

Dato : 26-01-04 16:47

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> skrev i en meddelelse
> Call of Duty er nu gennemført på 2 dage.. Æv...
> Hvad kunne ellers være værd at bruge penge på i den genre ?
>
> First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.

Hidden And Dangerous 2

Silver.

Fra : arc@na

Dato : 26-01-04 17:13

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> wrote in news:40146ddc$0$23287
$d40e179e@nntp01.dk.telia.net:

> First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.

Prøv "America's Army" - den er freeware, da US Army bruger den som
hvervemateriale. Man starter med træning (skydebane etc) og kan også køre
missioner. Men det er noget af en MF'er af en download - 650 MB!

http://www.americasarmy.com/

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 17:40

> [...]
> hvervemateriale. Man starter med træning (skydebane etc) og kan også køre
> missioner. Men det er noget af en MF'er af en download - 650 MB!

Det ser godt ud, sidder og leger med det nu.. men problem... Jeg kan ikke
samle våben op ??? formoder det er pga. dansk tastatur.. Er der et fix til
det ? eller hvad gør du ?

Så vidt jeg kan se skal < og > bruges, men ikke om jeg kan få den til det
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : arc@na

Dato : 28-01-04 01:15

> Så vidt jeg kan se skal < og > bruges, men ikke om jeg kan få den til
> det

Prøv , og . i stedet for, eller å og ¨. Det er samme problem i f. eks. i
konsollen i Morrowind - Hvis du vil skrive

player->additem "daedric backscratcher"1
skal du skrive
player+:additem Ødaedric backscratcherØ 1

Find en oversigt over tastaturkoder - der ligger en masse på nettet, men
jeg kan ikke lige huske nogen links udenad.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 26-01-04 19:09

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> skrev i en meddelelse
> Call of Duty er nu gennemført på 2 dage.. Æv...
> Hvad kunne ellers være værd at bruge penge på i den genre ?
>
> First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.

Battlefield 1942 online.
Det bliver du aldrig færdig med

(Løb, kør, flyv, sejl, skyd med alle slags våben, kæmp om store områder, på
servere med op til 64 spillere. Dét er sjovt )

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-01-04 20:14

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> First Person Shooter, gerne under 2. verdenskrig.

Wolfenstein - Enemy Territory

Gratis, og ligetil

www.enemy-territory.com

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : arc@na

Dato : 27-01-04 01:48

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in

> Wolfenstein - Enemy Territory
> Gratis, og ligetil
> www.enemy-territory.com

OK, hvilket link henter man så selve spillet fra? Jeg kan kun se at man kan
hente addons og den slags?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-01-04 10:08

arc@na wrote:
> OK, hvilket link henter man så selve spillet fra? Jeg kan kun se at
> man kan hente addons og den slags?

Her eksempelvis:

http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=68

Fra : arc@na

Dato : 28-01-04 01:15

> http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=Downloads&d_op
> =getit&lid=68

Tak! Den suges....

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 16:53

> Wolfenstein - Enemy Territory
> Gratis, og ligetil
> www.enemy-territory.com

Lyder lige som noget for os.... men.... dammit.. Kan ikke få den til at
starte op det skidt, den låser efter intro'en..
Har installeret de patches jeg har kunne finde "1.02"
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-01-04 17:03

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> Lyder lige som noget for os.... men.... dammit.. Kan ikke få den
> til at starte op det skidt, den låser efter intro'en..
> Har installeret de patches jeg har kunne finde "1.02"

Den skal patches til 1.02 som du har gjort. Desuden må man ikke køre med
nVidia drivere over 50.xx. Jeg har haft mange problemer med 52.16, og brugt
lang tid på at finde ud af hvorfor den frøs, men efter en rask nedgradering
til 45.23 har der ikke være skyggen af problemer...

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 17:29

> [...]
nedgradering
> til 45.23 har der ikke være skyggen af problemer...

Kører med ATI Radeon 9600 Pro :-/
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-01-04 18:09

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> Kører med ATI Radeon 9600 Pro :-/

OK - har ikke hørt om problemer med dem...