Hjælp med GTA3 og grafik
Fra : MKN

Dato : 25-01-04 21:17

Hejsa

Jeg ser I snakker en del om GTA3 herinde, så jeg håber at I måske kan
hjælpe.

Jeg kan ikke køre GTA3 på mit XP Pro......jeg har et delt grafikkort,
som ganske vidst er stort nok til at kører spillet, men det kan
spillet åbenbart ikke se. Den vil ikke kører og skriver istedet at der
kræves min 12 mb grafikkort ledigt, for at kunne spille det.

Har det noget at gøre med at grafikkortet kører med delt ram?

og

Kan man på nogen måde enten frigøre ram på grafikkortet eller på en
anden måde, forklare GTA3 at der er grafik nok...?

Håber nogle kan hjælpe.

Fra : Rune

Dato : 02-02-04 01:21

Nogle gange kan man i sin BIOS tildele det delte grafikkort mere ram - jeg
ved ikke om det vil løse problemet, men det er da et forsøg værd

Mvh Rune

Fra : MKN

Dato : 02-02-04 13:33

Okay.....jeg må finde mig en der ved noget om det så.
Jeg er ikke nogen haj til BIOS og man skal vist ikke bare pille løs...

Tak Rune