Command & Conquer Generals og Zero Hour
Fra : Christian Spøer

Dato : 25-01-04 20:18

Hej...

Jeg taber automatisk mit spil efter ca. 30 sekunder, alle units og bygninger
sprænger i luften... Det er ligemeget om det er skirmish, campaign eller
challenge. Det er alle sværhedsgrader og det er alle sider... Jeg Jeg kan
godt fortsætte et save-game og spille i flere timer på det, uden der sker
noget. Men hvis jeg genstarter det sker der det samme - død efter 30 sek.
Hold kæft hvor er det belastende. Det virkede tidligere i dag...
Jeg har prøvet at opdatere Zero Hour til v1.02, men det har ikke hjulpet.
Generals er v1.07.
Begge disc's er originale.

Christian
Fjern /\SNYDT/\ fra min mail adresse
Holder den sig inde for reglementet? ;)

Fra : Jan Vagle

Dato : 25-01-04 20:41

Christian Spøer wrote:
> [...]
> Hold kæft hvor er det belastende. Det virkede tidligere i dag...
> Jeg har prøvet at opdatere Zero Hour til v1.02, men det har ikke hjulpet.

Har du kopiert spillet over på en ny HD ? Det samme skjedde meg når jeg
byttet den ene HD.

Løsning: Reinstaller spillet.

--
Jan Vagle

Fra : Christian Spøer

Dato : 25-01-04 22:15

> Har du kopiert spillet over på en ny HD ? Det samme skjedde meg når jeg
> byttet den ene HD.

Nej, der er ikke gjort noget som helst...

> Løsning: Reinstaller spillet.

Men nu har jeg reinstalleret det. Og nu virker det.

Nolleren!