Pirat spil
Fra : ChristianTC

Dato : 25-01-04 15:51

Hej Ng

Idag har jeg lige koblet den gamle amiga til og spillet lidt "Pirates", men
det virker desværre ikke så godt. Derfor søger jeg et pirat spil til PC, og
det skal være sådan et spil hvor man kan sejle rundt og plyndre skibe, og
handle med byer etc. Jeg har set at man kan få et spil der hedder Pirates of
the Carribean, og et der hedder Sea Dogs. Har i nogle forslag til hvad der
vil være godt at vælge?

Mvh
Christian

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 25-01-04 16:29

Port Royal... Ellers så bare vent til Pirates kommer til PC.. de er i fuld
gang.. og det er folk fra det gamle crew som står bag det nye også...
såååå... der burde været noget guf i det spil til folk som os som har
spillet Pirates til langt ud på natten og morgen :)

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-04 16:58

Hmm har Pirats til PC ikke været ude i rigtig mange år??

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 25-01-04 17:16

nej... det må være en emuleret udgave ud har spillet (altså en version fra
amiga som er lavet om til PC) der er en rigtigt PC version på vej fra Sid M
(kan ikke lige huske hans efter navn)

Fra : Devast8or

Dato : 25-01-04 17:45

Mikkel H. Petersen wrote:
> nej... det må være en emuleret udgave ud har spillet (altså en
> version fra amiga som er lavet om til PC) der er en rigtigt PC
> version på vej fra Sid M (kan ikke lige huske hans efter navn)

Meyer :)

Og ang. piratspil er der da Pirates Gold, det er jeg helt sikker jeg har
spillet på PC uden emulator.

Devast8or

Fra : Henrik Dissing

Dato : 25-01-04 19:49

On Sun, 25 Jan 2004 17:44:38 +0100, Devast8or wrote:

>Meyer :)

Meier
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Devast8or

Dato : 25-01-04 20:25

Henrik Dissing wrote:

> Meier

Det har du da vist egentlig ret i. Det andet er et ølspil :)

Devast8or

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-01-04 03:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> Og ang. piratspil er der da Pirates Gold, det er jeg helt sikker jeg har
> spillet på PC uden emulator.

Det har jeg definitivt også. "Hvordan ved du det?" - Det var det første spil
jeg købte originalt til PC'en - tilbage i '96, hvis jeg ikke husker helt
galt

Fyldte 6 floppies.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 26-01-04 17:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Meyer :)
>
> Og ang. piratspil er der da Pirates Gold, det er jeg helt sikker jeg har
> spillet på PC uden emulator.

Fuldstændig korrekt. Jeg har det nemlig selv til PC.

/Kenneth Iversen

Fra : The Mike

Dato : 26-01-04 18:28

>Fuldstændig korrekt. Jeg har det nemlig selv til PC.

og jeg har lige fundet det på denne side
http://www.piratescrossroads.com/downloads/pgoldwin.zip
det skulle være et Abandonware Games.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-01-04 21:54

"The Mike" <mike@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> og jeg har lige fundet det på denne side
> http://www.piratescrossroads.com/downloads/pgoldwin.zip
> det skulle være et Abandonware Games.

*host host* :)

/Kenneth Iversen

Fra : The Mike

Dato : 25-01-04 17:04

On Sun, 25 Jan 2004 16:29:06 +0100, "Mikkel H. Petersen"
<mikkel@fritzen.dk> wrote:

> [...]
>såååå... der burde været noget guf i det spil til folk som os som har
>spillet Pirates til langt ud på natten og morgen :)

Har de en side hvor man kan følge lidt med i hvordan det går

en ex pirates

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 25-01-04 17:16

godt spørgsmål... kan ikke huske den... men kan godt lige prøve at finde
den.

Fra : Michael Lorentzen

Dato : 25-01-04 17:17

Hej Pirates fans.
Prøv på:

http://www.firaxis.com/

Mvh Michael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-01-04 17:12

ChristianTC wrote:
> [...]
> the Carribean, og et der hedder Sea Dogs. Har i nogle forslag til hvad der

Kaptajn Kaper?

Fra : arc@na

Dato : 26-01-04 00:20

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in

> Kaptajn Kaper?

Kører desværre ikke på højere end en 386SX-16 - beklager. )

Har du prøvet at sejle ind i havnen på en Pentium Classic? Kan du sige
KRASJ!??

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Jacob

Dato : 28-01-04 18:00

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in

> Kører desværre ikke på højere end en 386SX-16 - beklager. )
>
> Har du prøvet at sejle ind i havnen på en Pentium Classic? Kan du sige
> KRASJ!??

Ka du sige Mo'Slo? ;)
http://www.hpaa.com/moslo/

Jacob

Fra : Arcana Dragon

Dato : 29-01-04 14:55

"Jacob" <jskaaning@email.dk> wrote in news:FURRb.80138$jf4.5151371
@news000.worldonline.dk:

> Ka du sige Mo'Slo? ;)
> http://www.hpaa.com/moslo/

Moslo virker ikke på min P4 2.4 GHz. Jeg har faktisk MoSlo liggende til
download på min hjemmeside, så jeg kender det godt.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Chr. L.

Dato : 25-01-04 17:26

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
of
> the Carribean, og et der hedder Sea Dogs. Har i nogle forslag til hvad der

http://www.abandonrom.co.uk/ls.php?t=genre&v=Strategy

chr.

Fra : Tommy

Dato : 05-02-04 13:59

*SNIP* Jeg har set at man kan få et spil der hedder Pirates of
> the Carribean, og et der hedder Sea Dogs. Har i nogle forslag til hvad der
> vil være godt at vælge?
> *SNIp

Hej Christian.

Nu har jeg ikke lige prøvet at spille sea dogs men POTC har jeg derhjemme og
vil da sige at grafikken er kanon flot. Dog virker spillet en smule
"amputeret" da man har en følelse af at det er et adventure men dog med
meget begrænsede muligheder. Jeg ved selvfølgelig at et adventure er
begrænset således det peger mod en afslutning men i POTC er det nu for
slemt.
Sværdkampe drejer sig egentligt kun om at hakke løs på spaceknappen hurtigt
nok. Det er meget dårligt og jeg synes jeg mangler styring. Kunne have være
fedt med noget ala Jedi Academy sværdkampe.
Men prøv at gå i et battle mod andre skibe... KANON (hehe) godt lavet. Det
kan virkelig blive hektisk.

Men glæder mig til at se Pirates i en ny udgave.

Hilsen Tommy