Ny dansk SimCity/Sims side!
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 25-01-04 15:45

www.thesimcity.tk

Check den ud!

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 19:36

On Sun, 25 Jan 2004 15:44:56 +0100, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus90_fake_@hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>www.thesimcity.tk
>
>Check den ud!

Opslag til opslagsgrupperne, ik'

--
Gerner
663WU/3106hrs

Fra : Martin T

Dato : 25-01-04 21:25

"Gerner" <nonononospam@myplace.vr> wrote in message

> Opslag til opslagsgrupperne, ik'

Gerner hvordan kan det være at du mener en side med oplysninger om et spil
skal i opslagsgrupperne?
Er da sikkert en meget rar side at have hvis man spiller Simcity-

Martin T

Fra : Gerner

Dato : 26-01-04 00:58

On Sun, 25 Jan 2004 21:24:57 +0100, "Martin T" <ThodeREMOVE@besked.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>skal i opslagsgrupperne?
>Er da sikkert en meget rar side at have hvis man spiller Simcity-

Uden tvivl, men den er lige så godt gemt i en opslagsgruppe.
der er nu engang forskel på debat og opslag. Abonner på opslagsgruppen, så ser
du de opslag der ikke må postes her.
Der er ingen undskyldning for at poste opslag i en debatgruppe og ingen
undskyldning for brugerne i debatgruppen ikke at abonnere på opslagsgruppen.

--
Gerner
663WU/3106hrs

Fra : Martin T

Dato : 26-01-04 07:22

> [...]
> Der er ingen undskyldning for at poste opslag i en debatgruppe og ingen
> undskyldning for brugerne i debatgruppen ikke at abonnere på

Så må det være mig der er skruet forkert sammen. Når jeg leder efter
oplysninger om spil på dk siden af usenet,
kommer jeg altså i dk.spil.computer ikke i opslagsgrupperne. Mener i øvrigt
ikke, efter at have læst fundansen, at der skulle
være noget i vejen for at poste den slags her i denne gruppe.

Mvh
Martin T

Fra : arc@na

Dato : 26-01-04 13:39

> [...]
> øvrigt ikke, efter at have læst fundansen, at der skulle
> være noget i vejen for at poste den slags her i denne gruppe.

Et lille billede af Gerner:

http://www.winternet.com/%7Emikelr/flame18.html

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-01-04 15:57

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse

> Et lille billede af Gerner:
>
> http://www.winternet.com/%7Emikelr/flame18.html

LOOOOL

Jeg VIDSTE at der var noget femme fatale over Gerner.

/Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 26-01-04 18:39

On Mon, 26 Jan 2004 15:56:53 +0100, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>LOOOOL
>
>Jeg VIDSTE at der var noget femme fatale over Gerner.
>
>/Benjamin

Perverse søger sammen ser jeg.
Vil du have en banan ?

--
Gerner
667WU/3121hrs

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-01-04 18:59

"Gerner" <nonononospam@myplace.vr> skrev i en meddelelse

> Perverse søger sammen ser jeg.
> Vil du have en banan ?

Hvad da? Tager du da nogen med ned fra træet?
Og hvor er det perverse i at grine af en tegning?

/Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 26-01-04 18:38

On 26 Jan 2004 12:38:54 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in
dk.spil.computer:

>"Martin T" <ThodeREMOVE@besked.com> wrote in

>Et lille billede af Gerner:
>
>http://www.winternet.com/%7Emikelr/flame18.html

Din perversitet handler jo blot om dig selv. At du så skal lede efter mere
perversiteter kan ses som en større perversitet. Men det overgår dog ikke din
største perversitet, at skide ind ad folks brevsprækker og postkasser..
Vil du have en banan ?

--
Gerner
667WU/3121hrs

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 26-01-04 21:04

> [...]
din
> største perversitet, at skide ind ad folks brevsprækker og postkasser..

Hvem sagde: En samtale kører af sporet?

Fra : Gerner

Dato : 26-01-04 21:11

On Mon, 26 Jan 2004 21:04:22 +0100, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus90_fake_@hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nonononospam@myplace.vr> skrev i en meddelelse

>din

>Hvem sagde: En samtale kører af sporet?

Dit indlæg er et opslag og er derfor ikke tilladt i denne gruppe.
Så hvad du end er ked af, så skyld dig selv.

--
Gerner
667WU/3121hrs

Fra : arc@na

Dato : 27-01-04 01:33

Gerner <dk@dk.dk> wrote in

> Dit indlæg er et opslag og er derfor ikke tilladt i denne gruppe.
> Så hvad du end er ked af, så skyld dig selv.

Det kan være man skulle tage ud og fylde smørsyre ind af Gerners
brevsprække? Nånej, så får man bare ballade med politiet, men tanken er
da fornøjelig... )

Desuden kan du godt spare dig at svare, med mindre du da lige skifter
identitet igen for at komme uden om mit killfilter (plonk). Men - knock
yourself out - jeg kan klare det - jeg synes faktisk at det er væsentligt
morsommere end både Anders And og Mad Magazine.

Fra : Gerner

Dato : 27-01-04 12:57

On 27 Jan 2004 00:32:43 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>yourself out - jeg kan klare det - jeg synes faktisk at det er væsentligt
>morsommere end både Anders And og Mad Magazine.

Jamen er det ikke idioten der vil have en spamfri alt gruppe. Du er da helt til
grin.

>4. Moderering:
>Nej- men uønskede spam-indlæg og øvrige overtrædelser af charter vil,
>efter én venlig henstilling, i gentagelsestilfælde udløse en klage til
>vedkommendes Internet-udbyder, hvilket kan resultere i en lukket
>internetkonto for afsenderes af de relevante mails.

Og dk.grupperne skal så fyldes med dit lort i stedet for.

--
Gerner
672WU/3145hrs

Fra : Gerner

Dato : 26-01-04 13:42

On Mon, 26 Jan 2004 07:21:56 +0100, "Martin T" <ThodeREMOVE@besked.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>oplysninger om spil på dk siden af usenet,
>kommer jeg altså i dk.spil.computer ikke i opslagsgrupperne. Mener i øvrigt

Det er fordi du leder efter spil og ikke på hjemmesideopslag. Hvis du vil se
reklamer for hjemmesider skal du kikke i opslagsgruppen for internet.

>ikke, efter at have læst fundansen, at der skulle
>være noget i vejen for at poste den slags her i denne gruppe.

Det er fordi reglen i det danske heraki og i rfc1855 siger at hvis der er en
mere specielt gruppe til et emne så skal indlæg om det emne postes i den
specielle gruppe, derfor behøver den regel ikke være en del af fundatsen.
Så vi har vedtaget, via debat i dk.admin og andre admingrupper samt i de
overordnede regler, at vi har debat for sig, opslag for sig, og binære indlæg
for sig, så ikke alle grupperne bliver et stort rod med debat, opslag, binært
blandet i samme gruppe.

Hvis du vil vide mere om dk herakiet opbygning så spørg i dk.admin, hvor opslag
skal sendes hen. Du kan samtidig spørge om hvorfor de ikke kan sendes til en
debatgruppe, uanset at der ikke står noget om det i en fundats.

--
Gerner
663WU/3106hrs