Sims installationsfejl?
Fra : Sørensen

Dato : 24-01-04 16:11

Efter en formattering er jeg ved at installere alle vores sims spil, men det
går galt hver gang jeg kommer til Unleashed. Der kommer en besked "fejl ved
overførsel af komponent. Datafejl (cyklisk redundacy check) Fil:
setup/data2.cab.
Og så stopper installationen. Og de tidligere extension packs, samt den
"grundlæggende" sims, kan ikke bruges. Alt skal installeres forfra.
Nogen der kender dette problem, og løsningen?
P.sørensen

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:42

On Sat, 24 Jan 2004 16:10:48 +0100, "Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>"grundlæggende" sims, kan ikke bruges. Alt skal installeres forfra.
>Nogen der kender dette problem, og løsningen?

Alle patches installeret i den række følge som de udkom i, inden næste addon
installeres ? En løsnig kunne være at installere alle addons undtagen unleashed.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : Sørensen

Dato : 25-01-04 09:27

En løsnig kunne være at installere alle addons undtagen unleashed.

Ja, det har vi netop gjort nu - og alle virker. Men hvad kan vi gøre for
også at få unleashed med? Vi har været hèr før, og hvis vi prøver at
installere Unleashed, så kommer fejlmeddelelsen, OG de øvrige addons går
også "i stykker" og må ominstalleres.
preben

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:41

On Sun, 25 Jan 2004 09:27:05 +0100, "Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>også at få unleashed med? Vi har været hèr før, og hvis vi prøver at
>installere Unleashed, så kommer fejlmeddelelsen, OG de øvrige addons går

Hvis det nu ikke er noget på cd'en der går galt på grund af ridser eller lign.
så går jeg udfra den har været installeret før ? Var alle sims pakker
installeret lige op til formateringen ? Hvilken cd skulle der være i drevet ved
spil ? En anden løsning jeg selv ville bruge er at installere sims og så
unleashed for at se om det går galt allerede der. Jeg har ikke selv unleashed,
så jeg ved ikke i hvilken version sims skal være i for at den addon virker.
Går det ikke galt, så er det jo bare at hælde addons på til det går galt.
Men har du også prøvet det, så er der kun cd'en tilbage at få til at virke.
Nogen giver gerne det råd at overspille cd'en til en harddisk og foretage
installationen derfra. Men hvordan det gøres ???
Selve cd'en og dens indhold kan vel læses normalt ?

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : Lars Lautrup

Dato : 25-01-04 09:30

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> overførsel af komponent. Datafejl (cyklisk redundacy check) Fil:

Det lyder unægteligt som læsefejl på CD'en.. Prøv at tørre CD'en godt ren
med en tør klud og check at der ikke er fedtfingre eller andet på CDen.

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien