The sims 2
Fra : Gerner

Dato : 24-01-04 01:31

Helt nyt stand alone spil. Og nej, de gamle addons dur ikke til det nye spil.
Men jeg synes sims 2 har alle addons indbygget plus lidt til.
Kommer nok sidst i marts. kik på EA hjemmeside.

--
Gerner
654WU/3058hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 10:01

Gerner wrote:
> Helt nyt stand alone spil. Og nej, de gamle addons dur ikke til det
> nye spil. Men jeg synes sims 2 har alle addons indbygget plus lidt
> til.
> Kommer nok sidst i marts. kik på EA hjemmeside.

Du er OT. Spillet er ikke udkommet endnu. Der findes sikkert andre grupper
til spil som ikke kan købes endnu.

Fra : Mark

Dato : 24-01-04 10:41

"Per Nielsen" skrev i en meddelelse :

> Du er OT. Spillet er ikke udkommet endnu. Der findes sikkert andre grupper
> til spil som ikke kan købes endnu.

Hvorfor i alverden er det OT at skrive om et spil der ikke er udkommet??

Mvh
Mark

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 11:49

Mark wrote:
> Hvorfor i alverden er det OT at skrive om et spil der ikke er
> udkommet??

Jeg er bare anti-Gværner .

Fra : Gerner

Dato : 24-01-04 12:03

On Sat, 24 Jan 2004 11:48:30 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Jeg er bare anti-Gværner .

Håber du får alle fingrerne snittet af.

--
Gerner
654WU/3058hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 12:08

Gerner wrote:
> Håber du får alle fingrerne snittet af.

Du har jo ingen nosser, så hvad skal man så skrive.............

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:21

On Sat, 24 Jan 2004 12:08:20 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Du har jo ingen nosser, så hvad skal man så skrive.............

Jeg havde da heller ikke forventet du var intelligent nok til at svare, men pas
nu på fingrerne. Håber din mor har gemt alle knive.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-04 00:58

Gerner wrote:

> Jeg havde da heller ikke forventet du var intelligent nok til at
> svare, men pas nu på fingrerne. Håber din mor har gemt alle knive.

Du er simpelthen for dum, Mr. mudderkaster. (og et link til den rigtige
group har jeg også set du ikke en gang kan give)............no
surprise...........

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:12

On Sun, 25 Jan 2004 00:57:40 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Du er simpelthen for dum, Mr. mudderkaster. (og et link til den rigtige
>group har jeg også set du ikke en gang kan give)............no
>surprise...........

Nåh, kan du ikke tåle din egen medicin, du har det vel nok hårdt.
Men hvorfor du starter en krig, må du selv ransage din microhjerne om.

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : Gerner

Dato : 24-01-04 12:01

On Sat, 24 Jan 2004 10:01:06 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Du er OT. Spillet er ikke udkommet endnu. Der findes sikkert andre grupper
>til spil som ikke kan købes endnu.

Kunstig intelligens er langt smartere end din narturlige dumhed.

--
Gerner
654WU/3058hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 12:07

Gerner wrote:
> Kunstig intelligens er langt smartere end din narturlige dumhed.

Din mor siger du skulle have været en klat på lagnet.

Fra : Mads M

Dato : 24-01-04 12:50

On Sat, 24 Jan 2004 12:07:02 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Din mor siger du skulle have været en klat på lagnet.

Men istedet blev Gverner en plet på samfundet.

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 12:56

Mads M wrote:
> Men istedet blev Gverner en plet på samfundet.

LOL, men den slags kan vel desværre ikke eksporteres (deporteres)?

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:28

On Sat, 24 Jan 2004 12:55:54 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL, men den slags kan vel desværre ikke eksporteres (deporteres)?

Derimod venter der et reagensglas på dig. Aborter lægger man i sprit, så passer
din tilstand bedre.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-04 01:01

Gerner wrote:
> Derimod venter der et reagensglas på dig. Aborter lægger man i sprit,
> så passer din tilstand bedre.

LOL, du er sg* ikke gammel nok til at have været fuld, så det kan du slet
ikke udtale dig om. Gnom.

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:13

On Sun, 25 Jan 2004 01:01:28 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL, du er sg* ikke gammel nok til at have været fuld, så det kan du slet
>ikke udtale dig om. Gnom.

Hvad vrøvler du om abort ?

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:26

On Sat, 24 Jan 2004 12:49:41 +0100, Mads M <mads@dont.spam.me> wrote in
dk.spil.computer:

>Men istedet blev Gverner en plet på samfundet.

Og i to aber skal ind i buret igen, bananerne venter.
I var ikke født da de floskler i fyrer af blev fortalt første gang, sådan cirka
på ruder konges tid.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-04 01:00

Gerner wrote:
> Og i to aber skal ind i buret igen, bananerne venter.
> I var ikke født da de floskler i fyrer af blev fortalt første gang,
> sådan cirka på ruder konges tid.

Og idioter kan ikke kende forskel på bananer og dildoer, så det............

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:15

On Sun, 25 Jan 2004 00:59:56 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Og idioter kan ikke kende forskel på bananer og dildoer, så det............

Tja, dyrepasserne skal jo fodre jer, så spis i blot nogle joysticks.

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:23

On Sat, 24 Jan 2004 12:07:02 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Din mor siger du skulle have været en klat på lagnet.

Endnu et uintelligent svar, men en abort kan ikke andet en vrøvle.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-04 00:59

Gerner wrote:
> Endnu et uintelligent svar, men en abort kan ikke andet en vrøvle.

Og drengen kan ikke en gang stave inden han fabler i øst og vest...........

Fra : Sp@cey

Dato : 25-01-04 11:39

> Og drengen kan ikke en gang stave inden han fabler i øst og
vest...........

Keder i jer eller lever i bare et kedeligt liv?

--
Mvh Sp@cey

---

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:16

On Sun, 25 Jan 2004 00:58:47 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Og drengen kan ikke en gang stave inden han fabler i øst og vest...........

Åh, en nybegynder, men nu får vi vel fred for dig der skal rundt og rette
stavefejl i alle indlæg. Det passer bedre til din profil.

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : Ding-Dong

Dato : 24-01-04 13:33

Per Nielsen skrev i en meddelelse
> Du er OT. Spillet er ikke udkommet endnu. Der findes sikkert andre grupper
> til spil som ikke kan købes endnu.

Du er selv jævnt OT.

Fra : Lars Lautrup

Dato : 24-01-04 10:52

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> Helt nyt stand alone spil. Og nej, de gamle addons dur ikke til det nye
spil.
> Men jeg synes sims 2 har alle addons indbygget plus lidt til.
> Kommer nok sidst i marts. kik på EA hjemmeside.

Jah.. eller www.sims2net.dk

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien

Fra : Rikke

Dato : 24-01-04 16:05

Jep, vi er nogle der glæder os rigtig meget. På www.Thesims2.com er der
nogle rigtig god FAQ's der forklarer en masse.

- Rikke =)

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 00:39

On Sat, 24 Jan 2004 16:04:31 +0100, "Rikke" <RikkeBendlinNoSpam@mail.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Jep, vi er nogle der glæder os rigtig meget. På www.Thesims2.com er der
>nogle rigtig god FAQ's der forklarer en masse.

Jeg kan godt lide den der med at kvinderne bliver gravide så man kan se det, og
at de kan blive det ved utroskab. Så skal man blot uddanne nogle
skilsmisseadvokater, så er cirklen sluttet.

--
Gerner
658WU/3072hrs

Fra : arc@na

Dato : 25-01-04 02:37

Gerner <nospamadress@postkasse.dk> wrote in

> Jeg kan godt lide den der med at kvinderne bliver gravide så man kan
> se det, og at de kan blive det ved utroskab. Så skal man blot uddanne

Kan du ikke bare lave en fast header i dine "indlæg", som FUT'er til
mudderet med det samme?

Du er en hjernelam, dum skiderik, som trænger til et par på hovedet.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:19

On 25 Jan 2004 01:37:23 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Gerner <nospamadress@postkasse.dk> wrote in

>Kan du ikke bare lave en fast header i dine "indlæg", som FUT'er til
>mudderet med det samme?
>
>Du er en hjernelam, dum skiderik, som trænger til et par på hovedet.

Ok, endnu en barnekriger. Så du tager selv ansvaret for hvad der nu sker.

--
Gerner
661WU/3096hrs

Fra : arc@na

Dato : 25-01-04 02:35

"Rikke" <RikkeBendlinNoSpam@mail.dk> wrote in news:4012897e$0$157
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jep, vi er nogle der glæder os rigtig meget. På www.Thesims2.com er der
> nogle rigtig god FAQ's der forklarer en masse.

Jaaah - så kan man lege far, mor og børn (version 2)...

God fornøjelse - Sims må jo være et af de største game-hits nogensinde,
fordi det er et af de eneste spil, som henvender sig direkte til kvinder.
Fint nok... Og skal vi SÅ få nakket no'en orker!

Fra : Gerner

Dato : 25-01-04 12:21

On 25 Jan 2004 01:35:08 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>fordi det er et af de eneste spil, som henvender sig direkte til kvinder.
>Fint nok... Og skal vi SÅ få nakket no'en orker!

arcatna=ork, ok lad os nakke ham.

--
Gerner
661WU/3096hrs