ST : Knights of the old republic! Hmm ka~
Fra : Blix

Dato : 23-01-04 19:17

først vil lige sige genialt spil, MEN er kommet den planet med alle
jedierne, og har bestået de tre trials der. den sidste hvor jeg skal omvende
hende ude i ødemarken til at gå på the light side igen. har også bygget mit
lyssværd og fundet de krystaller, men kan ikke bruge dem i min hånd. Har
prøvet som både roque og ond og soldier og god. begge vil ikke kunne bruge
lyssværd. er jeg ikke høj nok i level? er på level 8-9 stykker kan ikke
lige huske præcist. totalt øv at jeg ikke kan bruge de sværd, mangler jeg at
lære noget??? måske noget med force eller hvordan???

Fra : Niels Kruse

Dato : 25-01-04 11:27

Blix wrote:
> [...]
> lige huske præcist. totalt øv at jeg ikke kan bruge de sværd, mangler jeg at
> lære noget??? måske noget med force eller hvordan???

Det kunne tyde på at du ikke er Jedi endnu.

Har du talt med din træner efter at du har samlet dit lyssværd ??

Det er ikke et spørgsmål om level, da min figur var level 2 da den blev
Jedi.

--
Niels

Fra : Lars Funck

Dato : 27-01-04 09:06

"Niels Kruse" <nielsk@fjerndette.post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke et spørgsmål om level, da min figur var level 2 da den blev
> Jedi.

Ah, ja. Det gode trick med at vente med at stige i level til du bliver
Jedi... så snart du bliver Jedi "indløser" du dine opsparede 7-8 levels og
er straks über-bad

MVH

Lars