Knight Rider
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 23-01-04 17:46

Hej med jer!
Da jeg havde min Comodore 64 havde jeg et spil med Knight Rider jeg vil
godt vide om man kan få dette til Windows 98se/XPHome.

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-01-04 18:03

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen wrote:
> Hej med jer!
> Da jeg havde min Comodore 64 havde jeg et spil med Knight Rider
> jeg vil godt vide om man kan få dette til Windows 98se/XPHome.

Hvis du downloader det her .t64 tape-image af Knight Rider
http://www.c64unlimited.net/games/k/Knight%20Rider/Knight%20Rider.htm

Og CCS64
http://www.computerbrains.com/ccs64/

Så kan du spille Knight Rider igen.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : /Ole

Dato : 23-01-04 20:25

Det er ikke så lang tid siden, der er kommet Knight Rider til PC.

Check de sædvanlige sider, sor links og omtale, jeg kan ikke lige huske dem

/Ole

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-01-04 20:42

/Ole wrote:
> Det er ikke så lang tid siden, der er kommet Knight Rider til PC.

Fint nok, men det er jo ikke det spil Birgitte efterlyser.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?