vice city - spoiler!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-01-04 16:30

jeg har nakket sonny og de andre mob goons og end credits ruller - jeg har
gennemført 57%, men mangler alle pakker - da jeg spiller videre efter end
credits får jeg et opkald fra kent paul om mercedes og et fra the colonel om
mercedes - han tror hun skal være lawyer - er det bare opkald jeg skal tage
som de kommer eller er det yderligere missioner jeg skal gøre noget ved? -
er spillets handling slut og er det kun pakker jeg mangler? - syns der er
langt til 100%
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : René Lønstrup

Dato : 23-01-04 19:10

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> er det bare opkald jeg skal tage som de kommer eller er det
> yderligere missioner jeg skal gøre noget ved?

Det er bare noget der kommer når man har gennemført spillet, - det er ikke
missioner..

> - er spillets handling
> slut og er det kun pakker jeg mangler? - syns der er langt til 100%

Fandt lige den check-liste jeg brugte da jeg gik igang med de 100%:

*   Complete every mission:
a)   Ken - 4/4 missions completed.
b)   Cortez - 4/4 missions completed.
c)   Diaz - 4/4 missions completed.
d)   Vercetti - 5/5 missions completed.
e)   Kent - 1/1 missions completed.
f)   Phil - 2/2 missions completed.
g)   Love Fist - 3/3 missions completed.
h)   Mitch - 3/3 missions completed.
i)   Auntie - 3/3 missions completed.
j)   Umberto - 4/4 missions completed.
k)   Avery - 3/3 missions completed.
l)   Phone (Assassination) - 5/5 missions completed.

*   Find 100/100 Hidden Packages.

*   Purchase all 7 normal properties.

*   Purchase all 8 'special' properties and complete the following:
a)   Malibu Club - 4/4 missions completed.
b)   Sunshine Auto's - 4/4 Import-Export Garage lists completed, 6/6
Street Races won.
c)   Printworks - 2/2 missions completed.
d)   Kaufman Cabs - 3/3 missions completed.
e)   Film Studio - 3/3 missions completed.
f)   Boatyard - 1/1 mission completed.
g)   Cherry Popper Factory - 1/1 mission completed.
h)   Pole Position Club - 1/1 mission completed.

*   Complete all 3 Stadium missions:
a)   Hot Ring - must win race in first place.
b)   Dirt Ring.
c)   Blood Ring.

*   Complete the following 'Fun Toys'/RC missions:
a)   'RC Bandit'.
b)   'RC Baron'.
c)   'RC Raider'.

*   Complete the following side missions:
a)   'Cone Crazy'.
b)   'PCJ Playground'.

*   Complete all 4 helicopter checkpoint missions.

*   Complete both Dirt Track missions:
a)   Trial by Dirt.
b)   Test Track.

*   Knock off 15/15 specific stores.

*   Score 45 points or more in the Rifle Range bonus mini-game.

*   Drop off 100 or more people as a taxi driver.

*   Get to and complete Vigilante mission level 12.

*   Get to and complete Fire Fighter mission level 12.

*   Get to and complete Paramedic mission level 12.

*   Get to and complete Pizza Boy mission 10.

*   Pass 35/35 Rampages.

*   Complete 36/36 Unique Jumps.

Så der er meget at se til inden målet er nået

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-01-04 20:43

> Det er bare noget der kommer når man har gennemført spillet, - det er ikke
> missioner..

ok.

> [...]
>
> * Pass 35/35 Rampages.
>
> * Complete 36/36 Unique Jumps.
>
> Så der er meget at se til inden målet er nået

Jep! - spillet er gennemført rent missionsmæssigt og det er det jeg finder
sjovest - det eneste jeg vil prøve er at skaffe den militær chopper - udover
det er der vel ikke rigtigt noget jeg vil mangle - tror jeg - måske lige
alle racene ovre i stadium
Tak for svar!