GTA Hakker
Fra : Jesper

Dato : 22-01-04 18:37

ved ikke lige om det er her jeg skal spøre men prøver..

jeg har lige fået ny computer.... det er godt nok en bærbar ved ikke om det
betyder moget .... men jeg vil gerne spiller lidt GTA 3 på den ....

nogen der ved hvad der kan være galt

Fra : Anders Lerager

Dato : 22-01-04 19:58

Du kunne jo starte med at skrive hvor hurtig den bærbar er.

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-04 20:14

> Du kunne jo starte med at skrive hvor hurtig den bærbar er.

Det vigtigste er nok hvilet grafikkort der er i den, hvis ikke det er et
Radeon eller Geforce et eller andet så er det temmeligt sikkert derfor!

Brian

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-01-04 11:46

> Det vigtigste er nok hvilet grafikkort der er i den, hvis ikke det er et
> Radeon eller Geforce et eller andet så er det temmeligt sikkert derfor!

Enig....

Fra : Casper Bang

Dato : 23-01-04 12:08

> Det vigtigste er nok hvilet grafikkort der er i den, hvis ikke det er et
> Radeon eller Geforce et eller andet så er det temmeligt sikkert derfor!

Nu vil jeg lige sige at jeg havde et gammelt geforce 4 ti, hvor GTA 3 kørte
helt fint på...
Jeg købte en geforce fx 5900 - og der hakker gta 3. Har ikke fundet
løsningen.

Fra : Jesper

Dato : 23-01-04 15:53

"Anders Lerager" <bjqrne_leet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du kunne jo starte med at skrive hvor hurtig den bærbar er.

hmm nu mener den er hurtig nok ..

2200 mhz
512 ram
og et delt grafikkort på 64 mb

mere du gerne vil vide så sig bare til...

Fra : /motten

Dato : 23-01-04 20:52

Et "delt grafikkort på 64 mb" betyder desværre nok, at
din maskine ikke har den nødvendige hardware til at
køre moderne spil med fornuftig ydelse.

Der er ikke rigtig noget at gøre ved det - du kan ikke
købe et andet grafikkort og smide det i...

/morten

Fra : Jesper

Dato : 25-01-04 11:45

"/motten" <molsson_NO_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre moderne spil med fornuftig ydelse.
>
> Der er ikke rigtig noget at gøre ved det - du kan ikke
> købe et andet grafikkort og smide det i...

det er iorden så..... så vigtig er det heller ikke