Need For Speed: Porsche Unleashed
Fra : Carsten R

Dato : 21-01-04 13:14

Hvor kan jeg købe Need for Speed: Porsche Unleashed - evt. brugt? Det er jo
efterhånden et rimeligt gammelt spil og har ikke været til at skaffe :( Er
der generelt nogle steder på nettet med at godt udvalg af lidt ældre spil
til rimelige priser?

Mvh.
Carsten

Fra : Per Lange

Dato : 21-01-04 15:02

"Carsten R" <carsten@snerossers.dk> wrote in message
> [...]
> der generelt nogle steder på nettet med at godt udvalg af lidt ældre spil

Prøv her: www.2ndgames.dk
eller selvfølgelig http://www.spilpriser.info/
Det burde være muligt at få det til 50-70 kr.
Mvh
Per

Fra : Carsten R

Dato : 21-01-04 17:37

> Prøv her: www.2ndgames.dk
> eller selvfølgelig http://www.spilpriser.info/
> Det burde være muligt at få det til 50-70 kr.

Lige hvad jeg var på udkig efter. Takker.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 22-01-04 21:31

"Carsten R" <carsten@snerossers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der generelt nogle steder på nettet med at godt udvalg af lidt ældre spil

Hej Carsten

Jeg har lige set det til 99,- i en Toys 'R' Us

Hilsen Tomas