Fejl i CCG Zero Hour
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 19-01-04 19:32

Jeg er orienteret om at andre har startet en lignende tråd, jeg tillader mig
dog også at starte denne, håber det kan accepteres, da jeg ikke rigtigt har
kunnet finde en løsning på mit problem i de andre tråde.

Jeg er ved at kæmpe mig vej igennem alle skirmishbanerne mod max. antal hard
army og er nu nået til banerne med 8 deltagere. Jeg spiller "kun" mod
computermodstandere og der er altså ikke nogle modsandere over netværk eller
lignende.

At spille blandt 7 andre spillere ser dog ud til at være mere end hvad min
computer kan klare!? Efter at have spillet i ca. 30 min. hopper min maskine
pludseligt ud af spillet og tilbage til Windows og jeg får besked om
"Technical Difficulties": "You have encountered a serious error. Serious
errors can be caused by many things including viruses, overheated hardware
and hardware that does not meet the minimum specifications for the game.
Please visit the forums at www.generals.ea.com for suggested courses of
action or consult your manual for technical support contact information"

Der sker det samme hver eneste gang jeg prøver en 8-mandsbane, jeg har vel
prøvet 10-15 gange nu og det samme sker hver gang.

Jeg har et hent nyt antivirusprogram som bliver opdateret hver eneste dag.
Jeg har en Digital Doc 5 i min computer som skulle give perfekt
køling/overvåning af div. temperaturer i mit kabinet (jeg kan se temperatur
på hhv. CPU, Grafikkort, Harddisk og kabinet). CPU'en ligger på ca. 45
grader og grafikkortet på nogenlunde det samme, måske en anelse mere - det
burde vel ikke være noget kæmpe problem?

Min maskine er:
P4 2,4 GHz @ 2,6 GHz
1 GB DDR RAM 333 MHz
GF4 TI-4200 128 MB DDR RAM AGP X 8
Jeg kører med Win XP Pro

Så jeg kan heller ikke umiddelbart se at computeren skulle have problemer
med minimumskravene for spillet!?

Hvad kan årsagen så være og hvad kan jeg forsøge mig med, for at komme
problemet til livs?

Jeg har bestilt en nyt grafikkort som jeg regner med at have om en uges
tid - kan det være en mulig løsning mon?

Jeg håber at høre fra jer - på forhånd mange tak!

Morten Munk-Jensen

Fra : Martin Moeller

Dato : 20-01-04 00:05

Morten Munk-Jensen skrev:

> Hvad kan årsagen så være og hvad kan jeg forsøge mig med, for at komme
> problemet til livs?

Selvom jeg ikke rigtig kan svare på det, da problemet indimellem, men
sjældent forekommer hos mig, så kan jeg måske anbefale dig, at kigge på EA's
community for Zero Hour:

http://www.eagames.com/official/cc/generals/us/home.jsp
og så ind under community/message boards...

Det kan være, at du her kan finde hints til, hvordan du løser problemet, da
EA for det meste selv ikke kan finde ud af noget som helst, hvad angår
hurtige opdateringer eller hjælp til dette spil.

--
Martin Møller