Newerwinter Nights.
Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 19-01-04 18:14

Hej NG

Jeg ville bare lige høre om det er muligt at bruge den mand man har
gennemført spillet med til de to addons???

På forhånd tak.

Fra : SonofonoS

Dato : 19-01-04 19:51

"Rene Juulsgaard" <bob@bøllebank.dk> wrote in news:4fUOb.3857$CI2.3228
@news.get2net.dk:

> Hej NG
>
> Jeg ville bare lige høre om det er muligt at bruge den mand man har
> gennemført spillet med til de to addons???
>
> På forhånd tak.

Det er det. Men jeg kan ikke huske om spillet tilpasser sig det. Det er jo
ikke så fedt at vælte igennem det meste af spillet uden modstand. Men det
skulle man vel gå ud fra. Ellers er der ikke meget ide med et add-on.

Jeg kan undersøge det, hvis ikke der er andre der har et mere præcist svar.

SonofonoS

Fra : Devast8or

Dato : 19-01-04 23:45

Rene Juulsgaard wrote:
> Hej NG
>
> Jeg ville bare lige høre om det er muligt at bruge den mand man har
> gennemført spillet med til de to addons???
>
> På forhånd tak.

Det kan du godt. Men det er ikke nogen særlig god ide - ikke til SOU
ihvertfald, da det er beregnet til at du starter som level 1. HOTU derimod
er beregnet til at starte som level 12-15.

Devast8or