Need For Speed: Underground - demo ... pro~
Fra : Koeffe

Dato : 17-01-04 23:29

Når jeg prøver at starte demoen er der sort skærm i to sekunder, og så ryger
jeg tilbage til windows.

Hvad er der galt?

Jeg bruger...
P4 2.6 GHz
Radeon 9200
512 MB ram

--
Koeffe

Fra : KH

Dato : 17-01-04 23:39

Ændre dine sproginstillinger til engelsk!!

Fra : Koeffe

Dato : 18-01-04 00:14

> Ændre dine sproginstillinger til engelsk!!

Mange tak. Hvordan skulle man dog vide det?

--
Koeffe

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-01-04 01:48

> Mange tak. Hvordan skulle man dog vide det?
>

> --
> Koeffe

Ved at læse nogle af de andre indlæg her i gruppen hvor andre har samme
problem

Kim Larsen

Fra : Koeffe

Dato : 18-01-04 14:13

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at læse nogle af de andre indlæg her i gruppen hvor andre har samme
> problem

Ja, selvfølgelig. Men jeg havde søgt rundt på google længe uden held, så jeg
tænkte ikke på at lede her. Men det er klart jeg ikke fandt noget på google
da det kun er ikke-englændere der har det problem.

Nå, men jeg synes da det er mærkeligt af EA, at udgive en demo hvor det er
nødvendigt at ændre i sprogindstillingerne. Det burde da ikke være
nødvendigt.

--
Koeffe

Fra : Olesen

Dato : 18-01-04 09:13

> "Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> ryger

Jeg havde også problemet, indtil jeg købte det originale spil.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 18-01-04 10:05

> Jeg havde også problemet, indtil jeg købte det originale spil.

Muligt, men demoen kræver faktisk at man ændre sine sprogindstillinger...

Lars B