Lille LAN puzzle spil
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 19:32

Hej.
Er her nogen som kan anbefale et lille LAN spil som jeg kan "banke" kæresten
i? Vi har hidtil spillet Kyodai Mahjongg, men nu er hun blevet for god, og
jeg kan ikke klare mig mere
Spillet skal helst kunne afvikles på en lille P3 500 MHz maskine under XP.

--
/ole
***Indsæt selv @ ved svar på e-mail***

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 17-01-04 19:36

der findes ikke noget bedre spil end BOMBER-MAN!!!!!! kan godt nok ikke
huske hvor man kan hente det henne....

:(

Fra : MH

Dato : 17-01-04 19:47

"Mikkel H. Petersen" <mikkel@fritzen.dk> wrote in message
> der findes ikke noget bedre spil end BOMBER-MAN!!!!!! kan godt nok ikke
> huske hvor man kan hente det henne....
>
> :(

Ja bomberman må siges at være et af de fedeste spil i den genre, hvor kun de
hurtige overlever, men jeg tror ikke man kan hente det nogle steder. Jeg har
det selv (fylder 65mb) men mener ikke det er freeware.

Mvh M. Hansen

Fra : Lars

Dato : 17-01-04 20:57

Hvad med en ny kærste :) *lol*

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 23:53

"Lars" <lars@aofviborg.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en ny kærste :) *lol*

*LOL*
Hehe... måske. Men jeg kan godt lide case moddingen på den jeg har

Ja, vi har prøvet bomberman.. Måske skulle jeg prøve at finde det igen.

Ellers nogle bud? Gerne noget "iq" krævende. Hvis i forstår.

Fra : Frost

Dato : 18-01-04 15:49

"Ole Bak" <ole.l.bak#mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ja, vi har prøvet bomberman.. Måske skulle jeg prøve at finde det igen.
>
> Ellers nogle bud? Gerne noget "iq" krævende. Hvis i forstår.

Tjah, der findes vel et væld af freeware skakspil og andre elektroniske
brætspil rundt omkring på nettet ( www.tucows.com bl.a.). Måske det var
noget?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-04 17:21

> [...]
> jeg kan ikke klare mig mere
> Spillet skal helst kunne afvikles på en lille P3 500 MHz maskine under XP.

Prøv at kigge lidt på dette site:
www.tetron2000.com

Det kunne være at det var noget for jer.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)