BF1942
Fra : MH

Dato : 17-01-04 19:16

Hej Gruppe
Jeg spiller demoen secret weapons ww2 over nettet. Men nogle gange bliver
jeg 'Kicked' from server. Ved nogle hvad det kan skyldes? Kan det være når
man kommer til at dræbe sine egne eller kan spillet overhovedet sættes op
til det, eller sidder der en og sparker en af, eller ryger forbindelsen
bare?
Jeg overvejer også at købe selve spillet, men koster det noget at spille det
originale
spil online? Jeg vil nemlig kun købe spillet hvis det kan bruges online som
demoen.
Går ud fra det så er deluxe versionen man skal investere i inden vietnam
delen kommer. På forhånd tak.

Mvh M. Hansen

Fra : Brian Lund

Dato : 17-01-04 20:53

> [...]
> man kommer til at dræbe sine egne eller kan spillet overhovedet sættes op
> til det, eller sidder der en og sparker en af, eller ryger forbindelsen

Normalt bliver man kicked efter 3 teamkills, i std. BF1942 i al fald :)

> [...]
det
> originale
> spil online? Jeg vil nemlig kun købe spillet hvis det kan bruges online

Det er gratis at spille, ligesom counter-strike og andre :)

> Går ud fra det så er deluxe versionen man skal investere i inden vietnam
> delen kommer. På forhånd tak.

Ingen anelse, men hvis du køber originalen bør du næsten downloade desert
combat, en fed gratis mod til BF1942 :)
www.desertcombat.com

Brian

Fra : MicJen

Dato : 19-01-04 12:14

Hej

Der kan være forskellige grunde til at blive kicked, men de mest almindelige
er at:

Man laver teamkills
Har for høj ping tid

Det er forskelligt fra server til server...

Det er gratis at spille online...

Mig bekendt indeholder Deluxe versionen selve BF1942 samt expansionpack Road
to Rome.

Mvh
Michael

Fra : MH

Dato : 19-01-04 16:39

Ok så må jeg tage mig sammen. Har dog ikke spillet fps så meget da det
tidligere var lidt kedeligt uden biler, fly mm. Og jeg bliver ofte smidt af
efter at have kastet en granat ind i en flok mennesker jeg synes lignede
fjenden, så i har nok ret mth teamkill, også da min pnig ligger på ca. 30-50
på de servere jeg vælger. Jeg synes dog nogle servere som Octopus har
hårdere krav end andre. Man kan efter et par 'kick' ikke spille mere før
næste døgn; men det gør så tilgengæld spillet lidt mere seriøst, og sværere
at ødelægge hvis folk bevidst dræber deres 'egne'.
Men tak for hjælpen til jer. Jeg vil overveje 'desertstorm' selvom det ser
lidt ulige ud mht teamsne, og jeg er nok også mere til -stor- historie som
ww1&2, vietnam mm. Men jeg henter det jo nok når jeg får købt bf1942.

Mvh M. Hansen

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-04 22:58

> [...]
> lidt ulige ud mht teamsne, og jeg er nok også mere til -stor- historie som
> ww1&2, vietnam mm. Men jeg henter det jo nok når jeg får købt bf1942.

Desertcombat? :)

Det er skam meget lige, man ser dog vidst mest til coalitions units inde på
deres hjemmeside, begge teams har tilsvarende units, og det kommer meget an
på banenen hvilket team det er nemmest for!

Brian