Pandoras box
Fra : Britt og Ib Walbum

Dato : 17-01-04 15:40

Hej!

Mon nogen i denne gruppe kan hjælpe?
Efter at have fået windows XP kan jeg ikke spille mit elskede spil Pandoras
box - i win.98 var der ingen problemer.
Kan jeg gøre noget ved det?

BW.

Fra : Dan Stanley\(8520\)

Dato : 17-01-04 17:33

"Britt og Ib Walbum" <brittogib@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Mon nogen i denne gruppe kan hjælpe?
> Efter at have fået windows XP kan jeg ikke spille mit elskede spil
> [...]

Hej,
Hvad med at prøve og køre det som win 98 vha. kompabilitets muligheden i xp.
Vælg dit prg. startikon(exe) højreklik og vælg egenskaber.

Dan

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-01-04 18:45

Britt og Ib Walbum wrote:
> [...]
> Efter at have fået windows XP kan jeg ikke spille mit elskede spil
> Pandoras box - i win.98 var der ingen problemer.

Hvilken fejlmeddelelse får du, hvad sker der når det 'ikke virker'.

Er det det her?
http://www.stolin-software.com/SystemRequirements/PandorasBoxPuzzleGameoftheYearEdition.html
Det virker lidt besynderligt at det ikke kører under XP, da det både
skulle virke under NT og 2000. Du kan prøve at køre det i forskellige
kompatibilitetstilstande og se om det hjælper - højreklik på genvejen
til spillet og vælg egenskaber for at ændre indstillingen.

Eller er det det her?
http://www.microsoft.com/games/pandorasbox/downloads.htm
Prøv at hente patchen.

-Sune