Hvilket grafikkort
Fra : Kim Larsen

Dato : 17-01-04 11:51

Hej i gruppen

Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og
hvilken opløsning kører i med ?

Kim Larsen

Fra : Aardvark

Dato : 17-01-04 11:55

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote in news:40091395$0$279
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hej i gruppen
>
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og
> hvilken opløsning kører i med ?
>
> Kim Larsen

Bruger bare et alm. GForce 4, MX440, 64mb...og det fungerer fint.

/Aard

Fra : Kim

Dato : 17-01-04 12:38

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og
> hvilken opløsning kører i med ?

Her:
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, 128MB DDR-ram med 1024*768

Mvh Kim

Fra : Cinnober

Dato : 17-01-04 12:47

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og
> hvilken opløsning kører i med ?
>
> Kim Larsen

GF4TI4200 @ 1024x768 med alt grafikgejl slået til....det understøtter dog
ikke DirectX9...men ved ikke om der er deciderede Dirext9 funktioner i
spillet...

Fra : Peter C:\\>

Dato : 17-01-04 15:17

> [...]
> hvilken opløsning kører i med ?

Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, 128MB DDR-ram med 1024*768

MVH Peter C:\

Fra : Brian Lund

Dato : 17-01-04 20:54

> Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, 128MB DDR-ram med 1024*768

Samme her :)

Brian

Fra : Peter C:\\>

Dato : 18-01-04 09:47

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her :)

Hehe...ja, og jeg "copy and pastede" bare fra Kim ovenfor
Det er åbenbart et populært grafikkort

MVH Peter C:\

Fra : Vega

Dato : 17-01-04 17:09

> [...]
> Hej i gruppen
>
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og

Asus Geforce4 Ti4400 128 mb ram, 1280x960 alle effekter.

Mvh. Vega.

Fra : Silver

Dato : 17-01-04 17:33

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og
> hvilken opløsning kører i med ?

Sapphire ATI Radeon 9700 Pro, 1600*1200*32 med alt slået til i max, kører
glidende.

Silver.

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-01-04 10:43

> [...]
> Hej i gruppen
>
> Hvilket grafikkort bruger i der spiller Need for speed underground og

Tak for alle svar, nu ved jeg så hvad det er for et grafikkort jeg skal
anbefale svoger
Jeg selv kører med Tyan G9700 Pro, 1280x1024 og alt slået til, jeg skal dog
prøve at sætte den så højt op i opløsning som det kan lade sig gøre

Kim Larsen