NFS Underground og savegames.
Fra : Vega

Dato : 17-01-04 10:07

Hej.

Hvor gemmer NFS ens spil man har gemt? Jeg skal have formateret min
harddisk, og så vil jeg lige tage et backup.

Mvh. Vega.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-01-04 10:23

> Hej.

Hej

> Hvor gemmer NFS ens spil man har gemt? Jeg skal have formateret min
> harddisk, og så vil jeg lige tage et backup.

Kig i Readme filen. Der står det.

> Mvh. Vega.

Kenneth

Fra : Vega

Dato : 17-01-04 17:07

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4008ff00$0$30089$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hej

> Kig i Readme filen. Der står det.

Det har jeg gjort nu, men kan finde dem.

Mvh. Vega.

Fra : Cinnober

Dato : 17-01-04 18:18

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor gemmer NFS ens spil man har gemt? Jeg skal have formateret min
> harddisk, og så vil jeg lige tage et backup.
>
> Mvh. Vega.

Hvis du kører Win2000 / XP så skal du først slå funktionen "Vis skjulte
mapper og filer" til.

Det gøres ved at :

Åbn Denne Computer,Funktioner,Mappeindstillinger,Vis og marker "Vis skjulte
mapper og filer" og tryk OK

Dernæst skal du på C: åbne Document and Settings,All Users,Application Data
og kopier så mappen NFS Underground til et backup sted

Samme måde skal du lægge dem ind igen efter formattering.

Hvudden det gøres på Win98/ME ved jeg sgutte

Fra : Vega

Dato : 17-01-04 19:24

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Data
> og kopier så mappen NFS Underground til et backup sted

Takker. Det virkede.

Mvh. Vega.