C & C Generals - Zero Hour, HJÆLP!!!!!!
Fra : Futte

Dato : 17-01-04 08:14

Hej

Vi er nogle stykker har et stort problem med C &C Generals Zero Hour i
Multiplayer over LAN.
Når vi når Ca. halvejs i et spil bliver alle Computere kastet ud på Skrive,
med en meddelse om at
fejlen kan skyldes flere ting bland andet: Overophedet Hardware; Virus,
eller at Computerne ikke overholder minimumskravene.

Den første tror jeg ikke rigtigt på, da vi alle ligger på 35-50 Grader mållt
på CPU & Grafik-kortene er ikke speccielt varme.
Virus, ja vi alle kører med Nyeste Updates.
& den med minimums kravene, den mindeste Computer på Netværket er en 2.53
Ghz med 512 MB Ram. Så den tror jeg heller ikke på

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh:
Futte

Fra : Martin Moeller

Dato : 17-01-04 14:03

Futte skrev:

> Vi er nogle stykker har et stort problem med C &C Generals Zero Hour i
> Multiplayer over LAN.
> Når vi når Ca. halvejs i et spil bliver alle Computere

Er det alle computere på _præcis_ samme tid?

> kastet ud på Skrive,
> med en meddelse om at
> fejlen kan skyldes flere ting bland andet: Overophedet Hardware; Virus,
> eller at Computerne ikke overholder minimumskravene.

Jeg har også haft denne fejl, men jeg må ærligt erkende at jeg ikke rigtig
ved hvad den skyldes. Den kom lidt i starten, da jeg havde anskaffet
spillet, men nu kommer den aldrig medmindre jeg ser mine replays.

> [...]
> & den med minimums kravene, den mindeste Computer på Netværket er en 2.53
> Ghz med 512 MB Ram. Så den tror jeg heller ikke på

Nej, det burde heller ikke være det. Du skriver nyeste updates, inkluderer
det også Windows update og Directx9 ?

--
Martin Møller