underground
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 19:23

Jeg skal til at installere nfs ug, skal jeg bare finde en cd key eller skal
jeg finde en key gen?, jeg vil gerne spille online, så hvad gør jeg?
Jeg har prøvet at installere en gang, men det var noget bøvlet og kunne ikke
komme til at game online, den blev ved med at sige der skulle en patch til,
men lagde patchen og den blev ved med at spørge efter en patch

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-01-04 19:34

Mette og René wrote:
> Jeg skal til at installere nfs ug, skal jeg bare finde en cd key
> eller skal jeg finde en key gen?, jeg vil gerne spille online, så
> hvad gør jeg?

Du skal bruge den CD key der fulgte med spillet...Hvis du ikke har købt
spillet i en forretning, så skal du ikke regne med at kunne komme til at
spille online.

> [...]
> kunne ikke komme til at game online, den blev ved med at sige der
> skulle en patch til, men lagde patchen og den blev ved med at spørge

'lagde patchen'? Hvis du bruger en ulovlig kopi, så kan du med 95%
sikkerhed ikke patche spillet med en officiel patch.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?