Teflon tape
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 16-01-04 18:04

Hej!

Med fare for at pisse en hvis person ved navn Ge*ner af, ville jeg da lige
spørge hvor i gamers køber jeres teflon tape til jeres mus?

Alle steder jeg har kigget koster det en bondegård.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-01-04 18:08

Morten Holberg Nielsen (holberg19@ DELETETHIS ofir.dk) skrev følgende:
> [...]
> lige spørge hvor i gamers køber jeres teflon tape til jeres mus?
>
> Alle steder jeg har kigget koster det en bondegård.

www.teflonshop.dk ?

- Martin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 16-01-04 18:12

Morten Holberg Nielsen mumbled his insignificant opinion in:
4008196f$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Med fare for at pisse en hvis person ved navn Ge*ner af, ville jeg da
> lige spørge hvor i gamers køber jeres teflon tape til jeres mus?

Manden er psykotisk, det kan man ikke beabrejde ham, det er derimod sankt
hans hospitalets behandlings tilbud man kan klandre for det.

> Alle steder jeg har kigget koster det en bondegård.

Jeg købte 2 små strimler hos midtdata til 40 kroner, hvorvidt det er en
bondegård er vist en vurderings sag, men jeg synes nu ikke de gjorde hverken
fra eller til.

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=TEFLONPAD

Fra : Gerner

Dato : 16-01-04 21:26

On Fri, 16 Jan 2004 18:11:57 +0100, "Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Manden er psykotisk, det kan man ikke beabrejde ham, det er derimod sankt
>hans hospitalets behandlings tilbud man kan klandre for det.

Kan du ikke lige stikke ild til dig selv, satan savner dig.

--
Gerner
617WU/2892hrs

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-01-04 00:35

Gerner wrote:

> Kan du ikke lige stikke ild til dig selv, satan savner dig.

*ROFL*

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-01-04 00:36

Gerner mumbled his insignificant opinion in:
o5ig00h9pfue5fv6vpu7giee711pbcul38@4ax.com

> Kan du ikke lige stikke ild til dig selv, satan savner dig.

Dine quote-egenskaber afspejler nogenlunde din intelligens, men det er vel
også begrænset hvad der kan komme ud af en asbest hjerne. Du er vel
misundelig over din ikke selv kan brænde? - Jeg skal dog gerne sponsere 50
liter benzin til forsøget.

Fra : Gerner

Dato : 17-01-04 10:40

On Sat, 17 Jan 2004 00:35:46 +0100, "Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Gerner mumbled his insignificant opinion in:
> o5ig00h9pfue5fv6vpu7giee711pbcul38@4ax.com

>Dine quote-egenskaber afspejler nogenlunde din intelligens, men det er vel

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, quotemanden slår til igen.

>også begrænset hvad der kan komme ud af en asbest hjerne. Du er vel
>misundelig over din ikke selv kan brænde? - Jeg skal dog gerne sponsere 50
>liter benzin til forsøget.

Jeg vil da ikke fratage dig dit brændsel du selv skal bruge til din
selvantændelse. Med 50 l. bliver det en hel bålfest.
--
Gerner
618WU/2897hrs

Fra : Jesper

Dato : 16-01-04 21:33

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:4008196f$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> spørge hvor i gamers køber jeres teflon tape til jeres mus?
>
> Alle steder jeg har kigget koster det en bondegård.

Teflon bagepapir + dobbelklæbende tape = et helt livs forbrug for en 50'er

/jesper

Fra : Flare

Dato : 17-01-04 14:40

> Teflon bagepapir + dobbelklæbende tape = et helt livs forbrug for en 50'er

Er det ikke alt for tykt?

Anders

Fra : Allan

Dato : 17-01-04 16:10

undskyld jeg spørger dumt men,
hvad er iden med teflon tape ???

Fra : Brian Lund

Dato : 17-01-04 23:05

> undskyld jeg spørger dumt men,
> hvad er iden med teflon tape ???

Til hvis slidepuderne på musen er slidt af, de er de f.eks. på min 3 år
gamle logitech mus ;)

Brian - Som ikke gider spile penge på teflon tape...

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 17-01-04 23:30

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Til hvis slidepuderne på musen er slidt af, de er de f.eks. på min 3 år
> gamle logitech mus ;)

Hvis du som jeg har en steel pad, ja så larmer den som en i helvede uden
tape. Det gode ved tapen er helt klart at der er minimal friktion, dvs musen
kører _meget_ let ind over pad'en, hvilket for mit vedkommende giver mindre
håndledssmerter ved meget arbejde foran pc'en.

> Brian - Som ikke gider spile penge på teflon tape...

Ja, hvis du ikke har behov for det, hvorfor så gøre det?

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-04 02:39

> [...]
mindre
> håndledssmerter ved meget arbejde foran pc'en.

Jeg holder mig til A4 papir ;)

Fra fabrikken er der teflon på logitechs mus, ihvertfald på min logitech
wheelman optical, eller hvad den nu hedder...

Brian

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 18-01-04 05:06

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
> Fra fabrikken er der teflon på logitechs mus, ihvertfald på min logitech
> wheelman optical, eller hvad den nu hedder...
ja det er der nu også på min MX500 men efter et ½ års brug måtte jeg ty til
teflon alligevel, da de teflon musfødder var så slid, så den ikke kørte
optimalt mere. Køre pt. med steelpad 4D, har dog også steelpad 4S samt
icemat. Men det er minimalt hvad en A4 blok kan slide på teflon fødderne,
men det gør icemat og steelpad 4S, men mindre det er steelpad 4D. og med
teflontape får jeg den gamle føelse tilbage, før fødderne blev slidt ned.
Desuden er det ikke alle mus der er født med teflon fødder, IE 3.0 er feks
ikke og på den type mus er teflontape et must og om det er teflontape eller
fødder lavet af teflon vil det før eller siden blive slidt og miste sin
oprindelige glidnings fornemmelse.

Hygge

AngelFire

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-04 22:26

> [...]
eller
> fødder lavet af teflon vil det før eller siden blive slidt og miste sin

Ja, slides op kan jeg love dig for at det kan...

Du ved godt at teflon-belægningen på logitech-mus sidder i en plastic-dut?
Den plasticdut er vel 2~3 mm høj? Ihvertfald så er de 2 forreste
plastic-dutter slidt helt væk på min mus, de er simpelthen blevet slidt ned
over årene! De to bagerste er stadig på papirtykkelse, det er nok begrænset
hvor mange måneder de er synlige endnu :)

Helt utroligt at man egentligt kan slide plastic væk med papir hvis bare man
"gnubber" længe nok!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-04 18:27

In article <4009e39a$0$95007$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, geronimo@-
ABCDE-mobilixnet.dk says...

> Fra fabrikken er der teflon på logitechs mus, ihvertfald på min logitech

Ja, men det holder ikke evigt.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-04 18:25

In article <4009b18f$0$94992$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, geronimo@-
ABCDE-mobilixnet.dk says...

> Brian - Som ikke gider spile penge på teflon tape...

Har du prøvet virkningen af teflon-tape?

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-04 22:23

> Har du prøvet virkningen af teflon-tape?

Nej, men jeg har prøvet nye logitech mus, og der er det jo på fra fabrikken
:) - jeg ved da godt at den glider meget bedre, men det er ikke så vigtigt
for mig...

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-04 18:26

In article <4009503b$0$95014$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Allan.korsgaardMINUS_DETTE@mail.dk says...

> hvad er iden med teflon tape ???

Det nedsætter friktionen ganske betragteligt. Dermed mindsker man også
museskader.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 17-01-04 16:10

"Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
> meddelelse news:4008196f$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Teflon bagepapir + dobbelklæbende tape = et helt livs forbrug for en 50'er

Hej Jesper

Har du selv prøvet dit forslag? Jeg syntes det lyder som en god ide!

Fra : Jesper

Dato : 19-01-04 18:50

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:40095052$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> lige

> Hej Jesper
>
> Har du selv prøvet dit forslag? Jeg syntes det lyder som en god ide!

Ja... og jeg har det meste af et helt stykke bagepapir tilbage her et halvt
år efter - selv efter at have giver et par års forbrug væk :)

Jeg synes at det holder længere end det der fulgte med til min Icemat. Det
er lidt tykkere, men det har ingen betydning. Desuden er det oså glattere
IMO - selv med mit bagepapir
det er gammelt med en svag duft af småkager :)

Bagepapiret har været på tilbud i fakta for nylig. De har formegentlig noget
på hylderne endnu.

/jesper

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-01-04 00:48

> [...]
> det er gammelt med en svag duft af småkager :)
>
> Bagepapiret har været på tilbud i fakta for nylig. De har formegentlig

Lyder godt!

Hvad bruger du til at klæbe det på?

Dobbeltklæbende tape? Hvilken slags? Gerne et mærke.

Fra : Jesper

Dato : 20-01-04 01:22

> Hvad bruger du til at klæbe det på?
>
> Dobbeltklæbende tape? Hvilken slags? Gerne et mærke.

Det er vist ligemeget. Jeg bruger noget unbranded dobbeltklæbende tape jeg
har scoret på jobbet :)

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 27-01-04 16:49

> Det er vist ligemeget. Jeg bruger noget unbranded dobbeltklæbende tape jeg
> har scoret på jobbet :)

Har prøvet dit forslag og der er helt perfekt. Tak for det du!

Fra : Jesper

Dato : 27-01-04 18:43

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:4016885f$0$149$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Har prøvet dit forslag og der er helt perfekt. Tak for det du!

Selv tak :)