Warlords 4
Fra : Casper Bang

Dato : 14-01-04 17:30

Hej,

Jeg har for nylig anskaffet mig spillet "Warlords 4", da jeg førhen har
kunnet lidt #1 og #2 meget.
Og nummer 4 i serien er da også ret fed!

Men... hvordan kommer man videre? Jeg sidder fast i første bane i den
campaign :p Er på anden letteste sværhedsgrad.

Er der nogen af jer som har nogle hints til mig? Har søgt på google uden
held :(

På forhånd tak.
¨Casper

Fra : Casper Bang

Dato : 15-01-04 11:20

> Men... hvordan kommer man videre? Jeg sidder fast i første bane i den
> campaign :p Er på anden letteste sværhedsgrad.

Lol, ok.. jeg har klaret den - gennemførte banen i anden runde :p

Jeg tog simpelt hen min hær derhen hvor jeg vidste deres main city var, og
indtog den. Nemt, og måske lidt unfair... nu håber jeg bare ikke at det
betyder noget for næste level ;)