NFS - Australsk tidszone
Fra : RuneStone

Dato : 13-01-04 18:59

findes der ikke en patch eller noget så jeg ikke behøver at have
Australsktidzone

mvh. Rune
--
www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

Fra : Cinnober

Dato : 13-01-04 19:19

"RuneStone" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse
> findes der ikke en patch eller noget så jeg ikke behøver at have
> Australsktidzone
>
> mvh. Rune
> --
> www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

opdater til nyeste patch1.3...kører selv med Dansk keyboard/opsætning uden
problemer i Win2000 Pro

Fra : RuneStone

Dato : 13-01-04 22:32

> opdater til nyeste patch1.3...kører selv med Dansk keyboard/opsætning uden
> problemer i Win2000 Pro

hmm, jeg kan ikke lige finde nogle link hvor jeg kan hente patch 1.3
Har i ikke et link?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Cinnober

Dato : 14-01-04 15:22

> hmm, jeg kan ikke lige finde nogle link hvor jeg kan hente patch 1.3
> Har i ikke et link?
>
> mvh. Rune Thougaard
> --

Den finder selv siden når du vil spille Online.....

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-01-04 21:07

"RuneStone" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse
> findes der ikke en patch eller noget så jeg ikke behøver at have
> [...]

Jeg ved ikke om den er der hos dig, den er væk hos os der har TDC, men for
ikke så lang tid siden, så postede jeg den i dk.binaer.

Kim Larsen

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 13-01-04 21:55

On Tue, 13 Jan 2004 18:58:35 +0100, "RuneStone" <rune@rtk-design.dk>
wrote:

> findes der ikke en patch eller noget så jeg ikke behøver at have
> Australsktidzone

Jo, brug "Check For Update"-genvejen.

Venligst
Thomas