diablo 2
Fra : karsten jørgensen

Dato : 12-01-04 20:35

hej, jeg mener man kunne udstyre sine mercs med andre våben, men jeg kan
slet ikke komme ind i deres items. Man skal åbenbart trykke O men det virker
ikke. Er det mon den nye patch's skyld? Eller er jeg en tåbe?

karsten

Fra : Brian Lund

Dato : 12-01-04 23:37

> [...]
virker
> ikke. Er det mon den nye patch's skyld? Eller er jeg en tåbe?

Har du installeret expansion pakken? - Det virker nemlig kun i den :)

Brian

Fra : karsten jørgensen

Dato : 13-01-04 14:13

ja det har jeg.

Fra : Cks

Dato : 15-01-04 00:11

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
virker
> ikke. Er det mon den nye patch's skyld? Eller er jeg en tåbe?

Markøren hen på portrættet at din hireling... han lyser op .. højreklik og
voila...

Cks

Fra : Allan Petersen

Dato : 04-04-04 09:32

Du kan også trykke "O", det virker i hvert fald for mig.
Har dog aldrig været i stand til at give nye våben, kun udrustning!!

--
AP

Fra : Brian Høy

Dato : 04-04-04 16:07

"Allan Petersen" <allanpetersen2@hotmail.com> wrote in message
> Du kan også trykke "O", det virker i hvert fald for mig.
> Har dog aldrig været i stand til at give nye våben, kun udrustning!!

de accepterer kun visse typer våben, så det skal være nogle der passer...
act 1 hirelings vil eksempelvis kun have buer.