CS1.6 og CD reg.?
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 19:24

Jeg er lige begyndt at spille 1.6 og har flere gange været ude for at blive
smidt af?

Men så lige nu fremkom en pop-up da jeg blev kicket; "no CD ... bla-bla
(unitedadmins.com)" men hvad betyder dette?? og hvad kan jeg gøre? min CD
key fejler intet

Kasper

Fra : Zalza

Dato : 12-01-04 20:39

Det er sikker fordi server kræver C-D 'Cheating-Death'
Som er et lille program du skal have kørende, og som et et forsøg på at ungå
chetere på serveren.
www.cheating-death.com

Mit råd:
Download C-D
eller spil på servere der ikke kræver C-D

;) Held og lykke

Fra : Bossy

Dato : 13-01-04 23:51

ja problemet er bare at en del af de servere der køre C-D kan du IKKE logge
på hvis du har C-D kørende....!!!

bossy

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 14-01-04 13:28

"Bossy" <qualen@FJENDETTEaab-net.dk> wrote in message
> ja problemet er bare at en del af de servere der køre C-D kan du IKKE
logge
> på hvis du har C-D kørende....!!!
Jo hvis du åbner steam og C-D i den rigtige rækkefølge, nemlige C-D først,
derefter starter man steam op, hvis man starter steam først, så vil man
blive kicked.

Hygge

AngelFire