kirugisk indbreb
Fra : LLK

Dato : 06-02-04 13:58

Kan man søge offentligt tilskud hvis man man ønsker kirugisk indgreb?? I
dettet tilfælde drejer det sig om brystimplantater. Hvis man har et psykisk
problem med det.
Nogen der har forstand på dette?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-04 18:22

LLK wrote:

> Kan man søge offentligt tilskud hvis man man ønsker kirugisk
> indgreb?? I dettet tilfælde drejer det sig om brystimplantater. Hvis
> man har et psykisk problem med det.

Kommer an på din læge. Jeg fik ordnet min næse på den måde, selvom det var
rent kosmetisk. Med brystimplantater skal der nok være en rigtig god grund,
f.eks. at man er helt faldbrystet eller har fået fjernet et bryst.

Mark

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-02-04 16:49

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> [...]
grund,
> f.eks. at man er helt faldbrystet eller har fået fjernet et bryst.

Nu må i ikke hænge mig op på det her, men jeg har hørt at man hvis man pga.
brystkræft har fået fjernet et bryst så får man tilskud til at få lave to
pæne bryster. Også kan man søge tilskud hvis man "ingen" bryster har, altså
hvis man er totalt fladbrystet.

Det kan jo aldrig skade at søge om det.

Mvh
Simon