TDK adsl - ventetid?
Fra : KO

Dato : 23-04-01 12:36

Kan man regne med under de lovede 3 måneders ventetid?

Det er hos TDK.
Bor i Odense, og centralen er først blevet åbnet i sidste uge!!

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 23-04-01 12:45

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man regne med under de lovede 3 måneders ventetid?
>
> Det er hos TDK.
> Bor i Odense, og centralen er først blevet åbnet i sidste uge!!

Min central blev klar d. 30. marts. Min teknikertid ligger d. 15. maj - ca.
en måned efter min bestilling. (Jeg havde godt nok bestilt endnu tidligere,
men ordren blev "væk" i TDC's system... )

Jeg bor i Hammel - Østjylland

--
Jimmy Nielsen

Fra : Søren Schaarup