Hvad syntes i?
Fra : The New Dawn Inc.

Dato : 23-04-01 11:59

Så nu er jeg endelig ved at være færdig med min firma side, det er kun den
Danske udgave der er gennemarbejdet...se den på www.tnd-inc.com hvad syntes
I?

Nogen der har nogle foreslag til forbedringer?

Med venlig hilsen Manuel Ojeda Besøg verdens største online inkøbscenter :
www.acnmall.com/tndinc

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-04-01 12:17

On Mon, 23 Apr 2001 12:59:18 +0200, "The New Dawn Inc."
<webmaster@tnd-inc.com> wrote:

>Nogen der har nogle foreslag til forbedringer?

Jeg troede de havde lukket din internet adgang, efter alle de spam
mails du har fået fyret af i din tid.

/Brian

Fra : The New Dawn Inc.

Dato : 23-04-01 22:53

Det må jeg jo nok tilstå. Det var ikke ment som spam, jeg ville blot meddele
min service, jeg er så blevet klogere siden da. At det var spam at gøre det.
Det skal jeg aldrig gøre igen!
Men hvis jeg nu gerne vil have noget respons på en side som jeg har lavet,
hvor skal jeg så spørge efter det henne?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-04-01 23:02

"The New Dawn Inc." wrote:

> Men hvis jeg nu gerne vil have noget respons på en side som jeg har lavet,
> hvor skal jeg så spørge efter det henne?

hvis du er i tvivl om hvor du skal poste kan du altid kigge på
<http://www.usenet.dk/grupper> eller spørge i <news:dk.velkommen>

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere