Ingen billeder i IE 5.5
Fra : Henning

Dato : 23-04-01 10:59

Af en eller anden grund er min Explorer begyndt at vise røde krydser i
stedet for billederne på en side. Jeg kan så højreklikke på krydset,
og vælge Vis billede, men det er temmeligt besværligt. Hvordan faen
retter jeg det?

P.S. Forbindelsen er ADSL 512/512, så den er hurtig nok.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-01 17:19

Mon, 23 Apr 2001 11:59:07 +0200, skrev Henning <ingen@email.tx>:

>Af en eller anden grund er min Explorer begyndt at vise røde krydser i
>stedet for billederne på en side

Prøv at kigge i IE:
Funktioner => Indstillinger => Avanceret => Multimedier => om
fluebenet ved »Vis Billeder« er forsvundet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Henning

Dato : 23-04-01 20:24

>Prøv at kigge i IE:
>Funktioner => Indstillinger => Avanceret => Multimedier => om
>fluebenet ved »Vis Billeder« er forsvundet.

Desværre ikke - der har jeg været

Henning
hsb@image.dk

Fra : tjah@lphund.dk

Dato : 23-04-01 22:33

On Mon, 23 Apr 2001 21:23:53 +0200, Henning <ingen@email.tx> wrote:

>Desværre ikke - der har jeg været

Så prøv at slette cachen, det hjælper somme tider.
--
MVH
Bruno

Fra : Henning

Dato : 27-04-01 17:04

On Mon, 23 Apr 2001 11:59:07 +0200, Henning <ingen@email.tx> wrote:

> [...]
>stedet for billederne på en side. Jeg kan så højreklikke på krydset,
>og vælge Vis billede, men det er temmeligt besværligt. Hvordan faen

Jeg har nu, i anden forbindelse, skiftet grafikkort, og dermed også
driver. Problemet ser ud til at være løst...

Henning
hsb@image.dk