Basic
Fra : Elmefaard

Dato : 17-01-01 17:25

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en Basic compiler til dos
programmer?

Thomas

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 17-01-01 20:47

"Elmefaard" <elmefaard@hotmail.com> wrote in message news:944s4k$2cug$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en Basic compiler til dos
> programmer?

Hvis du bruker WIN98.
På installasjons cd'en : \tools\OLDMSDOS finner du Qbasic.

Mvh,

Helge

Fra : CHRistian

Dato : 17-01-01 22:26

"Helge Bjørkhaug" <snutten@techie.online.no> wrote:

>Hvis du bruker WIN98.
>På installasjons cd'en : \tools\OLDMSDOS finner du Qbasic.

Det er kun QBASIC, den kan ikke compile. Det kan QuickBasic derimod,
mene r dog ikke gratis og udv. heller ikke af MS mere.

--
{PS: Indlæg med OE5-fejlen i subject ('Sv' og ikke 'Re') --> killfilter}
OE5-Sv-info + Usenet-test + FreeAgent-newbie-hjælp = www.whitehat.dk/cbh

Fra : CHRistian

Dato : 17-01-01 22:26

<http://www.basicguru.com/abc/dos_compilers.html>