Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dansk manual til nikon coolpix 2100
Fra : F.T

Dato : 06-02-04 17:21

Min far har købt et kamera Nikon Coolpix 2100 hos Japan foto i Esbjerg.
Men han mangler en dansk manual, er der nogen der ligger inde med en sådan?
Hvis ja! så bliver han meget glad hvis han kan få en kopi.
Med venlig hilsen
Freddy

Fra : Dettmaring

Dato : 06-02-04 22:42

"F.T" <lfthomsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan?
> Hvis ja! så bliver han meget glad hvis han kan få en kopi.

Der burde /skal være en dansk manual hvis kameraet er købt i DK, men måske
det stammer fra England? - Nu hvor det er Esbjerg vi snakker om

VH
Carsten
----
www.fysikogkemi.dk
/for folkeskolen

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-02-04 22:50

F.T <lfthomsen@mail.tele.dk> wrote:

> Min far har købt et kamera Nikon Coolpix 2100 hos Japan foto i Esbjerg.
> Men han mangler en dansk manual, er der nogen der ligger inde med en
> sådan? Hvis ja! så bliver han meget glad hvis han kan få en kopi.

Normalt er manglende dansk manual tegn på, at kameraet ikke er
importeret af den officielle danske importør. Det kan forekomme, hvis
man køber billigt på nettet hos en discountshop, eller hvis man køber i
udlandet. Men går man ind til en dansk fotohandler, forventer man da, at
der er dansk manual med. Har din far bedt butikken om en dansk manual?
Lovgivningen er ikke helt klar på området. I princippet skal der være en
dansk manual med teknologisk indviklede produkter, men det er jo svært
at trække grænsen. Jeg kan ikke huske den præcise formulering i loven.
--
Henrik Münster
Esbjerg