Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotohandler, Jumbocenteret - HP??
Fra : Jens Skaarup

Dato : 05-02-04 13:24

Kære NG

Skal snart til G.Canaria og svale den af...

Kommer der i tanke om ham den store fotohandler som ligger på
1.sal(tror/husker jeg) i Jumbo centeret i Playa del Inglés.

Hvem kan huske navnet på butikken således, at jeg måske kan finde den på
nettet og/eller forud bestille vare.

Mvh Jens Skaarup

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 05-02-04 18:50

Jeg husker desværre ikke navnet, men det er korrekt at han ligger /lå på 1.
sal i Jumbo Centret.
Der fik jeg nemlig min første Nikon tilbage i 1992 , og pudsigt nok
skete der det, at men jeg prøveskød det i Palmitos-Parken, havde vi indbrud
i bilen, hvor alt mit gamle Chinon-fotogrej blev stjålet
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Majbritt

Dato : 05-02-04 21:46

Hej

Jeg er lige kommet hjem dernede fra - den hedder visanta og deres hjemmeside
hedder visanta-es.com
og den er ikke oppe i øjeblikket og har ikke været det længe jeg har tjekket
den siden jul, men det er
desværre hellere ikke billig der nede. jeg ville kigge digital
spejlrefleks kamera - det har de slet ikke i nogen butikker der nede, så jeg
var meget skuffet over dem. Men håber at de har mere varme derned nu end
for 14 dage siden for der bliver hurtig kold om aften.

god tur

Maj britt

Fra : Jens Skaarup

Dato : 09-02-04 15:18

"Jens Skaarup" <gimleythehorror@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> 1.sal(tror/husker jeg) i Jumbo centeret i Playa del Inglés.
>
> Hvem kan huske navnet på butikken således, at jeg måske kan finde den på

Til dem som evt. skulle være interesseret, har jeg fundet adr. til Yumbo og
den er: http://www.cc-yumbo.com/ccyumbo/en/shops/index.php?td=21&trade=04
Desværre ikke så informativ angå. priser
Som skrevet i tråden er Visanta's side pt. nede - er ved at sende en mail
for at høre om de(som butik) er lukket. /jens