Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memorystick spørgsmål
Fra : Jens Christensen

Dato : 05-02-04 11:54

Hej!

Jeg skal have noget mere hukommelse til mit Sony DSC-V1 og skal have mig et
256MB kort.
Jeg ser at der er flere forskellige typer, nemlig :
Memorystick DUO og DUO Pro
og alm Memorystick PRO.
....og så self. alm memorystick.
Hvad er forskellen på Memorystick PRO og DUO PRO?
Jeg har ladet mig fortælle at DUO er en anelse hurtigere men betyder det
noget?

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 05-02-04 12:01

"Jens Christensen" skrev
> Hvad er forskellen på Memorystick PRO og DUO PRO?
> Jeg har ladet mig fortælle at DUO er en anelse hurtigere men betyder det
> noget?

Du kan læse lidt om Memorystick her:
http://www.cliesource.com/forums/showthread/t-38181.html

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jens Christensen

Dato : 05-02-04 13:42

"Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message

> "Jens Christensen" skrev
>
> Du kan læse lidt om Memorystick her:
> http://www.cliesource.com/forums/showthread/t-38181.html

Tak for linket, lige det jeg ledte efter. Det lader til at "forskellen er
den samme" om man vælger Memorystick PRO eller DUO PRO.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 05-02-04 20:47

"Jens Christensen" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse
> "Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message

> Tak for linket, lige det jeg ledte efter. Det lader til at "forskellen er
> den samme" om man vælger Memorystick PRO eller DUO PRO.

Øh, DUO er da noget mindre end en alm. stick, men måske passer de
stadig....?

mvh Frank

Fra : Jens Christensen

Dato : 05-02-04 20:51

> Øh, DUO er da noget mindre end en alm. stick, men måske passer de
> stadig....?

De er en del mindre, ja...Men der følger en adapter med når man køber dem. I
hvert fald ved nogle modeller. Der gør ikke ved sandisk, så jeg regner med
at købe en alm Memorystick Pro.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 05-02-04 23:08

> De er en del mindre, ja...Men der følger en adapter med når man køber dem.
> hvert fald ved nogle modeller.

Ok

mvh Frank

Fra : Anders [8000]

Dato : 05-02-04 18:34

> Jeg skal have noget mere hukommelse til mit Sony DSC-V1

Hej Jens.

Vil du sælge det gamle, og hvad er det for et?

Mvh. Anders

Fra : Jens Christensen

Dato : 05-02-04 18:37

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Hej Jens.
>
> Vil du sælge det gamle, og hvad er det for et?

Hej Anders.
Det er et 32MB (det der fulgte med)
Det er vist ikke noget særligt værd, så jeg kan lige så godt beholde det som
backup. Det kan sikkert ikke indbringe mere end <100,- alligevel

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Jensb

Dato : 05-02-04 23:58

> [...]
> Hvad er forskellen på Memorystick PRO og DUO PRO?
> Jeg har ladet mig fortælle at DUO er en anelse hurtigere men betyder det

Som det allerede er kommet frem så er DUO PRO mindre end den normale
MemoryStick PRO. Men der følger rigtigt nok en adaptor med så den bliver på
størrelse med en normal MemoryStick PRO. Så hvis det var mig, ville jeg
vælge at købe DUO PRO, da man så er mere fremtidsikret (Duo PRO virker jo
både i DUO og normale produkter, hvorimod den normale KUN vil virke i
produkter med det store MemoryStick slot). Så medmindre du skal have 1 GB,
som vist nok endnu ikke er kommet i DUO størrelse, så ville jeg vælge DUO.

Jeg har iøvrigt en dansk oversigt over MemorySticks her :
http://www.p800.dk?p800trick.asp?nummer=3

Jens