Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DPreview af Nikon D70
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 03-02-04 17:40

Hej

Så er der en hands on anmeldelse af Nikons nye vidunder:

http://www.dpreview.com/articles/nikond70/

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-02-04 18:05

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så er der en hands on anmeldelse af Nikons nye vidunder:
>
> http://www.dpreview.com/articles/nikond70/

Et Preview, ikke et review

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-02-04 18:16

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message

> Et Preview, ikke et review

-hvilket betyder at de har kigget papirerne igennem, ikke at de har taget
billeder med den...

Bo //

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 03-02-04 18:22

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så er der en hands on anmeldelse af Nikons nye vidunder:
>
> http://www.dpreview.com/articles/nikond70/

Skal vi ikke allerede nu vedtage at vi ikke diskuterer at det også er lavet
af PLASTIC !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-02-04 18:25

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message

> Skal vi ikke allerede nu vedtage at vi ikke diskuterer at det også er
lavet
> af PLASTIC !

....ny religionskrig: N-plast eller C-plast

Bo //
-rigtige kameraer er lavet af metal

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 19:39

"Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk> wrote in message

> "www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in
message

> lavet
>
> ...ny religionskrig: N-plast eller C-plast

LOL

Fra : Deaster

Dato : 03-02-04 18:28

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så er der en hands on anmeldelse af Nikons nye vidunder:
>
> http://www.dpreview.com/articles/nikond70/

Det ser sgu godt nok lækkert ud, især i forhold til 300D.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 19:39

"Deaster" <nospam2@deaster.dk> wrote in message

> "René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse

> Det ser sgu godt nok lækkert ud, især i forhold til 300D.

Så sandt Så sandt

Mvh
Simon

Fra : ab

Dato : 03-02-04 23:28

Og syd for grænsen er der allerede kommet "max-priser" på:
a..
b..
c.. D70 Kit mit AF-S DX 18-70mm/3.5-4.5G IF-ED für 1399 Euro
d.. D70 Kit mit AF 28-80mm/3.3-5.6G für 1199 Euro
ab

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-02-04 00:04

On 2004-02-03, ab <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote:
> [...]
> c.. D70 Kit mit AF-S DX 18-70mm/3.5-4.5G IF-ED für 1399 Euro
> d.. D70 Kit mit AF 28-80mm/3.3-5.6G für 1199 Euro

Så mangler vi 2 ting. Levering, og en anmeldelse af billedkvalitet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-04 20:31

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Så mangler vi 2 ting. Levering, og en anmeldelse af billedkvalitet.

Hvad med en anmeldelse af plastikkvaliteten? Den klarer du lige, ikke Povl?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : Peter Schrøder

Dato : 05-02-04 08:58

"Povl H. Pedersen" skrev
> Så mangler vi 2 ting. Levering, og en anmeldelse af billedkvalitet.

Det får en hamrende god kritik.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Deaster

Dato : 05-02-04 09:44

Peter Schrøder wrote:
> "Povl H. Pedersen" skrev
>
> Det får en hamrende god kritik.

Hvor ?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 05-02-04 10:59

"Deaster" skrev
> Hvor ?

Ikke endnu. Men Phil giver altid sine sponsorer
en god kritik

Fra : Deaster

Dato : 05-02-04 11:08

Peter Schrøder wrote:
> "Deaster" skrev
>
> Ikke endnu. Men Phil giver altid sine sponsorer
> en god kritik

Lol

Fra : Steen Petersen

Dato : 05-02-04 23:57

Hej.
Hvor syd for grænsen kan man købe til de nævnte priser ?
Steen

Fra : ab

Dato : 06-02-04 00:52

"Steen Petersen" <steenpetersen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvor syd for grænsen kan man købe til de nævnte priser ?

http://www.pcwelt.de/news/hardware/37242/2.html

ab

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-02-04 07:08

On 2004-02-05, Steen Petersen <steenpetersen@post1.tele.dk> wrote:
> Hej.
> Hvor syd for grænsen kan man købe til de nævnte priser ?

Du kan ihvertfald ikke få leveret før april/maj hvor det kommer
i butikkerne.