"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:401fbfaf$0$24839$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej.
>
> Jeg har lige konstateret, at mit CanonEOS 10D har tre døde pixels
(egentlig
> levende, da de lyser hele tiden). Skrev en mail til Canon, og fik besked
på
> at ringede til PW Servicecenter, som åbenbart står for reparation
>
> For at kunne få lavet kameraet (mappe pixlene ud eller ny CMOS) under
> garantien, skulle de have faktura og garantibevis med forhandlerens
stempel.
> Jeg købte det i august 2003 hos TechnikDirekt i Tyskland, men jeg har ikke
> lige garantibeviset ved hånden. Er der ikke noget med at TD ikke får
> stemplet garantibeviserne?
>
> Sender man i så faldt denne syd for grænsen, for at få den stemplet? Nogen
> der har været turen igennem - jeg tænker på tidshorisont?
>
> Det lød ikke til at PW Service så noget problem i, at 10D'eren ikke var
købt
> nede om hjørnet - bare faktura og garantibevis var i orden.
>
> MVH
>
> Kristian
>
www.knl-dtp.dk
Jeg har tidlige haft et G2 til rep. samme sted, det var også købt i
Tyskland, men dengang var de tilfreds med en kopi af købsfakturaen.
Mvh - Mogens
>
>