Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera eksempler
Fra : Michael Schrøder

Dato : 03-02-04 09:48

Jeg har lavet en side: http://www.thuroe.dk/default.asp?infoId=1391629

Jeg savner nogle eksempler på kameraer med de forskellige opløsninger (antal
pixels).

Så hvis I har nogle gode eksempler vil jeg gerne have dem.

Hvis der mangler nogle opløsninger så lægger jeg også gerne nogle flere
ind...

mvh Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-02-04 10:16

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis I har nogle gode eksempler vil jeg gerne have dem.
>
> Hvis der mangler nogle opløsninger så lægger jeg også gerne nogle flere

Benytter en Canon Powershot A 70 på angiveligt 3,2 Mp

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-02-04 10:37

> [...]
>
> Så hvis I har nogle gode eksempler vil jeg gerne have dem.
>
> Hvis der mangler nogle opløsninger så lægger jeg også gerne nogle flere

1280x960: Canon A10, A30
1600x1200: Canon A20, A40, A60
2048x1536: Canon A70
2272x1704: Canon A80
2592 x 1944: Canon G5

Ellers kan du jo også bare selv slå nogle op, f.eks. her:
http://www.dpreview.com/reviews/specs.asp

mvh Frank

Fra : John Poulsen

Dato : 03-02-04 10:40

2272 x 1704 Kan f .eks. Canon PowerShot G3'eren klare

Mvh.

John

Fra : Mic Holm

Dato : 03-02-04 16:47

4064 x 2704: Canon EOS 1Ds

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 03-02-04 17:39

Kodak DCS520 1728 x 1152

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Michael Schrøder

Dato : 04-02-04 10:36

> (antal

Mange tak for tilbagemeldingerne jeg har opdateret siden løbende med
oplysningerne.
Den har fået en pænere URL www.thuroe.dk/pixels - hvis nogen skulle få lyst
til at linke til den

mvh Michael