Foto
IBM760 5420
Teil 3020
CopyRight-Program?
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 03-02-04 00:42

God aften!

For et stykke tid siden arbejdede jeg med et program, som kunne skrive
en hvilken som helst tekst på et billede eller flere. Der kunne sågar
vælges en hel mappe, som skulle "tekstes".
Nu ligger verden så'n at jeg lige har formateret og, dum som jeg er,
ikke gemt en kopi af programmet - ej heller husket navnet.
Er der nogle, som kan hjælpe med at finde frem til det dejlige program
igen?

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand
www.Bo-Havmand.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 12:36

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ikke gemt en kopi af programmet - ej heller husket navnet.
> Er der nogle, som kan hjælpe med at finde frem til det dejlige program

Jeg bruger selv PhotoMark kan det være sådan noget, det kan i hvert fald
gøre det

Mvh
Simon

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-02-04 14:10

> [...]
> ikke gemt en kopi af programmet - ej heller husket navnet.
> Er der nogle, som kan hjælpe med at finde frem til det dejlige program

Hej!
Jeg havde på et tidspunkt et program der var rigtigt smart og kunne det du
snakker om. Jeg er ikke sikker, men jeg mener det hed Copyleft right eller
en kombination deraf...Håber du kan finde det...

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 19:56

Det hedder CopyRightLeft

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-02-04 20:19

"Tom" <pdt(a)websp....dk> wrote in message
> Det hedder CopyRightLeft

Der kan man bare se...Det mente jeg også det hed, men en hurtig søgning på
google fandt det ikke...Så tænkte jeg at de sikkert havde byttet om på left
og right...men nej :)

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 03-02-04 21:36

Tak for svarene...
Jeg mener at det var CopyRightLeft jeg var ude efter... Nu prøver jeg
det i alle tilfælde.
Det kan hentes på
http://www.snapfiles.com/download/dlcopyrightleft.html

Med Venlig Hilsen