Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Polterabend
Fra : Pia Lildballe

Dato : 02-02-04 17:58

Hejsa,
jeg skal arrangere polterabend for en veninde i Århus og vil gerne gøre
hende til "model for en dag". Er der nogen, der kender til en fotograf, der
arrangerer noget sådant - jeg har fundet frem til Lorentzen foto på
Viborgvej, men findes der andre muligheder ?

MVH Pia

Fra : DMJ

Dato : 02-02-04 19:12

On Mon, 2 Feb 2004 17:58:19 +0100, "Pia Lildballe"
<p_lildballe@hotmail.com> wrote:

> [...]
>arrangerer noget sådant - jeg har fundet frem til Lorentzen foto på
>Viborgvej, men findes der andre muligheder ?

Egentlig ville jeg sige Foto Strip, men ved nærkig, ser jeg det også
er Lorentzen der har med det at gøre: http://www.fotostrip.dk/home.htm

DMJ

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 03-02-04 05:26

Jeg vil da helt klart anbefale dig den fotograf som du har fundet
fremtil....kanon god fotograf og alsidig.

Claus Smith