Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ide om pris? Canon Speedlite Transmitter S~
Fra : John Poulsen

Dato : 02-02-04 09:56

Ved ikke om det er OT, men i dk.marked.privat.foto er der en Canon
Speedlite Transmitter ST-E2 til salg, og jeg vil gerne have en ide om
hvor meget jeg skal byde max.

Kan ikke finde priser på edbpriser eller Kelkoo DK, som jeg kan
sammenligne med.

Har dog fundet priser i Tyskland, men så er der jo fragt etc....

P.t. er der budt 500,- dask af en anden byder.

Mvh.

John

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-02-04 10:25

> Har dog fundet priser i Tyskland, men så er der jo fragt etc....
>
> P.t. er der budt 500,- dask af en anden byder.

Hvis den er i pæn stand og den virker uden problemer så skal du ikke give
over 7-800 kr. for den.

Mvh
Simon

Fra : CP

Dato : 02-02-04 11:43

"John Poulsen" <john@nosp.am> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har dog fundet priser i Tyskland, men så er der jo fragt etc....
>
> P.t. er der budt 500,- dask af en anden byder.

Hej Gruppe

En ST-E2 kostede sidst jeg kiggede efter over 2000 kroner i Danmark og
omkring 1500 kroner + fragt m.m. i Tyskland. Der er ikke mange af dem på
markedet, for de fleste bruges af pressefotografer, og de BRUGER dem fordi
det er en stor fordel at have sådan en - også hvis man kun bruger een blitz.

En pris på 500 kroner er faktisk nærmest uforskammet, idet transmitteren jo
er fremtidssikret til brug sammen med Canon EX550 blitz og Canons
digitalkameraer.

Hvis den er flot, i originalt hylster og med dansk betjeningsvejledning -
der er nemlig mange finesser, som det er nødvendigt at læse sig til - så er
en rimelig pris i hvert fald tæt på 1000 kroner - måske efter forhandling
incl. fragt.

PS: Jeg har forlængst solgt min alt for billigt sammen med mit øvrige
Canon-grej, og jeg skal ikke sælge flere. Så det er en objektiv vurdering,
jeg her giver.

mvh Carsten

Fra : John Poulsen

Dato : 02-02-04 12:01

Ok... Takker for indlæg.

Jeg byder på den

John

Fra : Jan F.

Dato : 02-02-04 16:36

> [...]
> Ved ikke om det er OT, men i dk.marked.privat.foto er der en Canon
> Speedlite Transmitter ST-E2 til salg, og jeg vil gerne have en ide om

Pris i DK bl.a. hos Bingo kr. 2.500,- i Tyskland EUR 200,-

Hvis du kan få en til ca. kr. 1.000,- så slå til med det samme, den er alle
pengene værd.

Jan F.

Fra : John Poulsen

Dato : 02-02-04 20:29

Der er givet følgende info:

Der er følgende med:

Selve ST-E2'eren
original hylster
original kasse
manual på Japansk, engelsk, fransk, tysk og spansk. ( jeg tror ikke der
findes en DK brugsanvisning)
Garantibevis - uudfyldt...
Kvittering - fortaber sig i det uvisse - har for meget rod i papir....

Varens stand er: Som ny

Skal/kan jeg stadig give 1000,- selvom der ingen kvittering er med?

Ellers er det (IGEN - IGEN) at handle i Tyskland - det bliver snart en
vane, de har varene og priserne er rimelige....

John

Fra : Jan F.

Dato : 03-02-04 18:53

> [...]
>
> Varens stand er: Som ny
>
> Skal/kan jeg stadig give 1000,- selvom der ingen kvittering er med?

Hvis der ikke er garanti på varen, har du ikke brug for
original-kvitteringen, sælger kan vel skrive en ny kvittering!
Tag selv beslutningen, det er en del af charmen ved at handle brugt....

Jan F.

Fra : John Poulsen

Dato : 03-02-04 20:08

Jeg nåede ikke at få budt...

Der kom besked om, at der var budt pr. mail.