Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S: Nikon 4500 med 128Mb flashkort UV gilte~
Fra : Jesper Martsum

Dato : 02-02-04 01:20

Hvis jeg ikke kan få 2500,- for der hvad byder folk så?
Start en auktion.

Jeg havde desværre glemt noget derfor repost

Nikon 4500 4mill. pixels, Pris på EDB-Priser 4400,- 1½ år gammelt incl
..original emballage og Danske brugsanvisninger + 1 Loewe vandtæt
kamerataske, nypris
300,- 2 genopladelige liion batterier + lader, UV filter, 128Mb + 16Mb ram

Sælges da jeg vil købe et digitalt spejlrefleks.

Pris højeste bud over 2500,-

Fra : John Poulsen

Dato : 02-02-04 08:47

Hvad med at prøve dk.marked.privat.foto?

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-04 10:25

"Jesper Martsum" <jesper-martsum@privat.dk> skrev :

>Start en auktion.

Salg foregår i news:dk.marked.privat.foto og ikke i
debatgrupperne.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-04 13:25

On 2004-02-02, Jesper Martsum <jesper-martsum@privat.dk> wrote:
> Hvis jeg ikke kan få 2500,- for der hvad byder folk så?
> Start en auktion.

Prøv i stedet Den Blå Avis på nettet. Fik 3500 for mit for
nogle uger siden. Der er også QXL og eBay.de / ebay.co.uk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-04 17:25

In article <MbydncvU7KknCoDdRVn-sQ@giganews.com>, jesper-
martsum@privat.dk says...