Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilket digital videokamera skal jeg købe.~
Fra : Jesper

Dato : 01-02-04 20:36

Jeg skal ud og have mig et digital videokamera....
Hvad vil I anbefale... Det må koste omkring 5000 og skal helst også kunne
tage stillbilleder i en rimelig kvalitet...
Håber i hurtigt kan hjælpe mig da jeg er ny i branchen..

Mvh Jesper

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-02-04 22:35

Hej jeg har selv et JVC GRD-E20 og det laver fremragende billede til prisen.
Men du kan for en lille merpris få et GRD-50 som jo er en del større har
samme specifikationer bare med en bedre processor og har seperat kort til at
tage still billeder, men kvaliteten er ikke så god på sådan en.

Mvh
Simon

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-04 01:19

On 2004-02-01, Jesper <jesper@buhl.com> wrote:
> [...]
> tage stillbilleder i en rimelig kvalitet...
> Håber i hurtigt kan hjælpe mig da jeg er ny i branchen..

Til still billeder skal du have et 2mpixel digitalt kamera af
et anerkendt mærke. Det er langt bedre end du får i et 10.000 kr
videokamera.

Derudover kan jeg kun anbefale Sonys miniDV modeller.