Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ã…rgang
Fra : Soren Kuula

Dato : 31-01-04 21:40

Det er da rigtigt, jeg har en gammel Zeiss linse til min afdøde Hasselblad.

Ved nogen hvordan man kan finde årgangen af sådan en ud fra
serienummeret ? Det er 3872XXX.

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Soren Kuula

Dato : 31-01-04 22:43

Soren Kuula wrote:
> Det er da rigtigt, jeg har en gammel Zeiss linse til min afdøde Hasselblad.

Og det er en Sonnar Synchro-Compur 150mm (sløv..øh sølv)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-01-04 23:01

cut

Jeg ved at zeiss ikke selv har den funktion på deres side, men du kan skrive
til zeiss og få det oplyst, det gjorde jeg med min linse, hurtigt svar.

Mvh
Simon

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 01-02-04 18:04

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
Hasselblad.

> Og det er en Sonnar Synchro-Compur 150mm (sløv..øh sølv)

Hej

Send et par gode billeder til mig så kan jeg komme det meget nært!

--
Venlig hilsen / Best regards