Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor tilbydes digital fremkaldelses med da~
Fra : Lars Kristensen

Dato : 30-01-04 21:27

Hej NG

Jeg ønsker at få printet nogle af mine digitale billeder ud på papir. Alle
mine billeder er ordnet efter filnavn. Derfor leder jeg efter et firma som
tilbyder digital fremkaldelses og som kan printe filnavn samt tidspunkt for
optagelsen på kanten af billedet, alternativt på bagsiden af billedet.

Er der nogen som ved hvor sådan en ydelses kan købes?

Mvh. Lars

Fra : Hagman

Dato : 30-01-04 21:37

Jeg ved mange steder, ihvertfald digitalshoppen.com printer fil-navnet på
bagsiden af billedet.

Hvis du kunne bruge det til noget.

Hagman.

Fra : Jens Christensen

Dato : 30-01-04 22:51

> [...]
for
> optagelsen på kanten af billedet, alternativt på bagsiden af billedet.

Japanphoto i Aalborg gør med deres timefremkaldelse. Ved ikke om de også gør
med deres 3-dags fremkaldelse, det har jeg ikke prøvet endnu.

--
Mvh.
Jens Christensen