Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til digitale billeder?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 30-01-04 15:40

Hej

Jeg søger et program til at kigge og sortere digitale billeder. Det er til
min mor, så det skal være MEGET brugervenligt

Det skal være ét program til det hele, inkl. CD-brænding og download fra
kameraet (IXUS)

Mvh Thomas

Fra : Lars Strange

Dato : 30-01-04 16:02

Prøv disse her - begge kommercielle men meget brugervenlige..

Picasa - http://www.lifescapeinc.com/picasa/
Adobe Photoshop Album -
http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/overview.html

Begge findes i en testversion (Adobes hedder Album Starter Edition og findes
http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html )

/Lars

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-04 16:20

On 2004-01-30, Thomas Rybak <private_REMOVE@rybakit.dk> wrote:
> [...]
> min mor, så det skal være MEGET brugervenligt
>
> Det skal være ét program til det hele, inkl. CD-brænding og download fra

Så hedder det helt klart iPhoto.
Kræver doc at du køber en Macintosh.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 30-01-04 18:06

> Så hedder det helt klart iPhoto.
> Kræver doc at du køber en Macintosh.

Har kigget på det, men kører XP

Mvh Thomas

Fra : Roy Hansen

Dato : 30-01-04 16:39

Thomas Rybak wrote:
> [...]
> er til min mor, så det skal være MEGET brugervenligt
>
> Det skal være ét program til det hele, inkl. CD-brænding og download
Dette har det og mere til :
http://video-friluftsliv.dyndns.dk/blogg1/index.php?blogid=168
Du kan hente det her : http://www.fototime.com/pages/features_fotoalbum
Det tar litt tid mens det katalogiserer dine bilder, men etter det er det
raskt og effektivt.
mvh
Roy

Fra : Bo

Dato : 03-02-04 00:49

Hej

Prøv at kigge på ACDSee, det er et ret nemt program at bruge. Det viser
rigtigt mange forskelige billedtyper (gif, jpg, jpeg) mindst 16 forskelige.
Du kan hente en demo her
http://www.acdsystems.com/English/Products/ACDSee/index.htm den skulle virke
i 30 dage.

Du kan ret nemt zoome og bladre imellem billederne med space knappen og
backspace. man kan nemt "converte" billederne så de ikke fylder så meget,
hvis et billede/mange billeder skal sendes over nettet (de fleste postkasser
har jo en maks på 10 MB)
Jeg ved ikke om det nye 6,0 kan brænde??? prøv

Mvh. Bo

Fra : Bo

Dato : 03-02-04 01:09

Jo det kan også brænde, jeg måtte lige lure på deres hjemmeside.

Bo