Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Nikon annonceret :-)
Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-01-04 08:21

Jeg har ikke hørt at den her var på vej:

http://reviews.cnet.com/Nikon_Coolpix_8700/4505-6501_7-30690093.html

mvh Michael

Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-01-04 08:26

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> wrote in message
> Jeg har ikke hørt at den her var på vej:
>
> http://reviews.cnet.com/Nikon_Coolpix_8700/4505-6501_7-30690093.html

- mere direkte fra kilden her:

http://www.nikon-image.com/eng/PDF/coolpix8700.htm

mvh Michael

Fra : max

Dato : 30-01-04 18:49

"Michael Schrøder"

> - mere direkte fra kilden her:
>
> http://www.nikon-image.com/eng/PDF/coolpix8700.htm
>
> mvh Michael

Inden i får hjertebanken og hedeture, så husk lige at
de 8 millioner pixel stadig ligger på et lille område,
og indtil nu har det medført kvalitets forringelse hos
de andre producenter.. -max-

Fra : Morten Bested

Dato : 30-01-04 19:24

Det kan der være noget om, sensorens størrelse er jo stadig den samme.
Bliver spændende at se om nikon kan få løst problemet på en ordenlig måde.