Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.akamera.dk søgre freelance-tester til ~
Fra : Britta Kristensen

Dato : 29-01-04 17:17

Akamera.dk søger freelance-testere af digitalkameraer fra de store
producenter. Vi forventer af dig, at du er god til dansk, at du overholder
akameras testprocedure, at du kan overholde deadlines og at du generelt er
omhyggelig med dit arbejde.
Til gengæld kan vi tilbyde dig muligheden for at "lege" med de nyeste
digitale kameramodeller.

Du kan kigge ind på www.akamera.dk for flere oplysninger eller kontakte mig
direkte på jens@akamera.dk

Fra : KNL DtP

Dato : 29-01-04 19:59

"Britta Kristensen" <jkbh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan kigge ind på www.akamera.dk for flere oplysninger eller kontakte mig
> direkte på jens@akamera.dk

Når jeg mailer til dig, får jeg følgende fejl:

-----
Følgende e-mail adresser fejlede (The following address(es) failed):
jens@akamera.dk
It appears that the DNS operator for akamera.dk
has installed an invalid MX record with an IP address
instead of a domain name on the right hand side.
-----

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-01-04 23:48

On 2004-01-29, KNL DtP <knl_dtp@hotmail.com> wrote:

> [...]
> has installed an invalid MX record with an IP address
> instead of a domain name on the right hand side.

Det er sådan den er sat op.

Så DNS værten har glemt at læse om det produkt han har sat op.

Og det er ikke korrekt brug af DNS.
Se følgende link:
http://216.239.59.104/search?q=cache:ettBhSN83h0J:www.isc.org/ml-archives/bind-users/2000/01/msg00747.html+bind+mx+rhs&hl=da&ie=UTF-8

; <<>> DiG 9.2.2 <<>> akamera.dk ANY
;; global options: printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 8587
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 5, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2

;; QUESTION SECTION:
;akamera.dk. IN ANY

;; ANSWER SECTION:
akamera.dk. 3600 IN A 217.77.34.214
akamera.dk. 3600 IN SOA dns1.webdeal.no. hostmaster.webdeal.no. 2003101309 10800 3600 604800 86400
akamera.dk. 3600 IN MX 5 217.77.34.212.
akamera.dk. 3600 IN NS dns2.webdeal.no.
akamera.dk. 3600 IN NS dns1.webdeal.no.

;; AUTHORITY SECTION:
akamera.dk. 3600 IN NS dns1.webdeal.no.
akamera.dk. 3600 IN NS dns2.webdeal.no.

;; ADDITIONAL SECTION:
dns1.webdeal.no. 86400 IN A 217.77.34.227
dns2.webdeal.no. 86400 IN A 213.158.224.40

;; Query time: 199 msec
;; SERVER: 127.0.0.1#53(127.0.0.1)
;; WHEN: Thu Jan 29 22:08:21 2004
;; MSG SIZE rcvd: 228

Fra : Farmer

Dato : 29-01-04 23:56

Eller måske har du Stofanet...... et alm. problem når man er stofanet
kunde.... de kan desværre bare ikke finde ud af at sætte deres grej korrekt
op.....

Mvh. Farmer

Fra : Thomas Corell

Dato : 30-01-04 08:00

Farmer wrote:
> Eller måske har du Stofanet...... et alm. problem når man er stofanet
> kunde....

Kan jeg ikke udtale mig om generelt.

> de kan desværre bare ikke finde ud af at sætte deres grej korrekt
> op.....

I det her tilfælde er Stofanets(?) smarthost nu sat korrekt op. Det er
oveni købet en fyldestgørende fejlmeddelelse.

Det er MX for akamera.dk der er sat forkert op. At der så også mangler
reverse-dns på udbyderens navneserveres IP er så en anden fejl.

P.S. læste du ikke Povl's link ?
P.P.S http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Don't waste space

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-01-04 20:19

Prøv igen Kristian.
Jeg har sendt/modtaget 3 mails fra den adressen i dag i en anden
forbindelse. Kunne tyde på de lige var nede lidt - måske genstart af server
eller noget.
Sjovt jeg sagde lige til ham du var en vild sej skribent, da han spurgte om
jeg havde hørt om nogle. Du skriver vildt godt - håber i bliver enige, så vi
kan få nogle top anmeldelser

Jan

Fra : KNL DtP

Dato : 29-01-04 20:52

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv igen Kristian.

Hmmm - jeg er oppe på forsøg nr. 8 her efter kl. 17. Nå, jeg må bare prøve
igen...

> Sjovt jeg sagde lige til ham du var en vild sej skribent, da han spurgte om
> jeg havde hørt om nogle. Du skriver vildt godt - håber i bliver enige, så vi
> kan få nogle top anmeldelser

He he - jeg siger mange tak for de pæne ord :)

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas Corell

Dato : 30-01-04 07:46

KNL DtP wrote:
> "Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm - jeg er oppe på forsøg nr. 8 her efter kl. 17. Nå, jeg må bare prøve
> igen...

Fejlen er jo heller ikke rettet endnu:

$ host -t mx akamera.dk dns2.webdeal.no
Using domain server:
Name: dns2.webdeal.no
Addresses: 213.158.224.40

akamera.dk mail is handled (pri=5) by 217.77.34.212

--
Don't waste space

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-01-04 19:52

Din hjemmeside virker ikke...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-01-04 20:11

Virker fint hos mig.
De stiller i øvrigt nyhedsscript til rådighed for danske fotohjemmesider
Har lige lagt det på min hjemmeside i dag
http://www.fotoportal.dk/nyheder/

Virker sku smart.

Jan